Andes Online: directe vluchten Salta - Iguazú

Oké!

Wordt dit vliegveld ook wel Belgrano genoemd? (op veel sites staat deze naam)

LAN en Andes Online vliegen daar dus op?

Bij veel vluchten is het nodig om je vlucht te herbevestigen.

Is dat bij Andesonline ook nodig?

Zo ja, kan dat via de site of moet je naar het telefoonnummer bellen wat op de site van hen staat?

Alvast bedankt weer!

Even een update over de vluchten met Andes Online tussen Salta en Iguazu. Wij hebben momenteel verschillende klanten in Argentinie die met Andes dit traject zouden vliegen (o.a. vrijdag 26/02 en 11/03), maar Andes heeft deze vluchten gecanceld. Ze hebben niet voldoende materieel is het excuus.

Vervolgens proberen ze de klanten “aan te bieden” de volledige kosten te vergoeden en wachten tot het moment dat de klant zegt “akkoord (de acuerdo)”. Vanaf dat moment heb je geen recht meer op een vervangende vlucht, terwijl ze die wél zouden moeten regelen!

Het advies voor dit moment is dus: vermijd Andes Online, er gaan sterke geruchten dat ze binnenkort failliet gaan. Aerolineas Argentinas vliegt ook rechtstreeks tussen Salta en Iguazú, dat was op woensdag en zaterdag, maar wordt binnenkort gewijzigd waarschijnlijk.

Ja, Jack, enkele van onze klant is hetzelfde overkomen… maar vanwaar die geruchten dat het einde verhaal is voor Andes? Want laten we eerlijk zijn, een volledige terugkeer naar de monopolie Aerolineas/LAN is voor niemand gunstig… alhoewel die 2 airlines daar zelf anders over zullen denken natuurlijk (oftewel, maken zij Andes niet kapot…)…

groet,

Jan

even een kleine update Andes heeft voorlopig alle vluchten tussen Salta en Iguazu gecancelled…
Rijk heeft nu ook haar geld terug gekregen voor een vlucht die ze had geboekt in April…

Saludos
Alex y Rijk
San Lorenzo (Salta)
www.lacasahernandez.com.ar

Na heel veel zeuren van mijn kant, veel telefoontjes, emails en bijna dreigementen, zijn ook 4 andere klanten van Tipica omgeboekt :cheer: Neem dus niet zomaar genoegen met “geld terug is het enige wat we kunnen aanbieden”… Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb er echt veel druk achter moeten zetten.

Hola,

Is er iemand die onlangs op de website van Andes (www.andesonline.com) een ticket heeft geboekt in het gedeelte “Compra On-Line”? Als ik dit probeer word ik er de hele tijd uitgegooid, dat wil zeggen ik krijg van mijn browser (Firefox) de melding dat de connectie is verbroken, dát terwijl ik de hele dag online ben met juist een uitstekende internetverbinding…

Ik heb zojuist ook met Andes gebeld om te zien of ze nog bestaan. Het blijkt dat van hogerhand inderdaad de lijn Salta - Iguazú (de meest handige connectie) is stop gezet, voor de rest werkt Andes volgens eigen zeggen nog alle vluchtschema´s af alsof er niets aan de hand is. Maar ik vind die problemen met de online sales zo raar? Volgens de persoon die ik van Andes aan de lijn had was dit nieuw voor hem… dubieus, als je een online airline bent en geen tickets kunt verkopen op je website dan gaan er toch meteen alarmbellen af op de verkoopafdeling zou je zeggen? Volgens de medewerker wordt het merendeel van de tickets in de verkoopkantoren verkocht, geloof ik niets van. Wat jullie?

groet,

Jan

Wij maakten alleen gebruik van de vlucht tussen Salta en Iguazú, verder niet. En aangezien Aerolineas Argentinas deze vlucht ook rechtstreeks aanbiedt inmiddels zwaai ik naar Andes. Wel jammer uiteraard, maar iets meer vertrouwen nu in Aerolineas.

Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen lol2