Wij ( 40 jr) zijn dol op de USA en willen graag weer terug naar dit geweldige land!
Vorig jaar hebben we met de auto zelf 3 weken rondgereden in het Westen en nu willen we graag het Oosten bezoeken. Het probleem is echter dat wij beiden door gezondheidsproblemen (moeheid m.n.) geen lange afstanden kunnen rijden met de auto. Vorig jaar hebben we dit in het Westen wel zelf gedaan, maar dat lijkt ons nu niet meer haalbaar. Erg jammer, want we zouden natuurlijk het liefst zelf rondrijden…
We dubben nu hoe we dit het best kunnen aanpakken. Groepsrondreizen hebben niet onze voorkeur. Wij houden erg van onze vrijheid om te kunnen gaan en staan waar we willen op vakantie. Misschien een deels georganiseerde busreis?
Heeft iemand tips voor ons in deze? Hartelijk dank alvast
Bus-reizen zijn meestal groepsreizen.
Zijn beide personen niet in staat om enkele uren achtereen te rijden?
Je zou toch iedere twee uur kunnen afwisselen?
Vrijwel alle auto’s hebben cc … (wat voor’n vermoeidheid hebben jullie beiden … zo ’ oud ’ ben je toch nog niet met 40?)
Indien rij-vermoeidheid een probleem is hoe zit het dan met algehele vermoeidheid … zoals bijvoorbeeld een dagje naar een natuurpark … is dat ook te vermoeidend? (ik probeer me alleen een beeld te maken … )
Ik denk dat jullie een hele goede planning nodig hebben om je reis tot een succes te maken. Toch die auto huren dus maar kortere rijafstanden kiezen en dus op bepaalde plaatsen langer verblijven en vandaar uit ’ tochtjes’ maken.
Dat vergt een goede planning en duidelijk weten wat je wilt zien!
Wat wellicht ook gaaf is om met Amtrak het een en ander te beleven.
Maar in de eerste plaats is de usa een echt autoland … helaas voor jullie.
Hoe lang kun je nog aan een stuk rijden?
Je zou minder rij-uren kunnen maken en op een plaats langer verblijven.
Ik weet niet wat voor’ n vermoeidheid jullie (een van beiden) heeft … maar een bus-reis lijkt me dan niet zo handig … dan wordt je geleefd door het ritme van de andere passagiers lijkt mij