Alweer een week voorbij

(origineel bericht op be-more.nl)

Alweer een week voorbij

Gisterenmiddag zouden we het Special Needs programma hebben bij YODEP, maar er is uiteindelijk niemand met de sleutel komen opdagen. Ook weer zoiets Afrikaans, je kan er nooit op aan dat iedereen z’n afspraken nakomt… Maar goed, dat is hier allemaal ook niet erg. De kinderen waren er wel, en die hebben zich de hele middag vermaakt met zingen, dansen en andere spelletjes. Echt leuk om te zien hoe iedereen zo veel plezier kan hebben met niets! Er was ook een heeel lief baby’tje die ik heb vastgehouden, daar heb ik nog een foto van. Zodra ik ‘m kan uploaden zet ik ‘m wel een keer op m’n blog:)

‘s Avonds hebben we wentelteefjes gemaakt bij het vrijwilligershuis (althans, de rest – ik heb alleen maar af en toe toegekeken). Vlak voordat we gingen eten, viel de stroom uit, dus we hebben de rest van de avond in het donker gezeten. Ook gezellig!
Joy had termieten gevangen en gebakken, die hebben we allemaal ook even uitgeprobeerd… mmm! Het viel me eigenlijk niet eens tegen, het smaakte alleen een beetje naar zout en bakolie en verder niets. Ben toch trots op mezelf dat ik dat durfde!

Vandaag zijn we aangekomen bij Pakachere!
Marc, Hendrik en ik zijn lopend gegaan, Janieke en Chiara gingen met de taxi.
Onderweg kwamen we een pick-up tegen waar we een stuk mee konden rijden. Dat was nog best eng, we stonden met z’n 3en op die auto en moesten ons vasthouden aan een of andere balk die helemaal glad was van de regen, en dan rijdt die auto met volle snelheid over dat hobbelige wegdek heen. Je moet er in ieder geval niet vanaf vallen, want dat overleef je niet echt geloof ik. Maar het was wel heel grappig om een keer mee te maken!

Net met Hendrik een stukje door de omgeving gelopen hier, het backpackerskamp ligt in een soort groot park. We hebben 2 kameleons gezien, en ik heb er zelfs nog eentje vastgehouden;)
Straks maar eens lekker douchen in een echte douche!

(origineel bericht op be-more.nl)