Hebben jullie dat ook wel eens? zo heb je dagelijks contact met elkaar en ineens hoor ik helemaal niets meer van mijn lief? kom ik erachter dat het nog maar twee dagen is hahaha voel ik mij zo stom dat ik mij druk maak terwijl hij mij waarschijnlijk gewoon deze week nog een teken van leven geeft al is het een missed call op zijn minst… ben ik nou verwend dat ik zo graag aandacht wil hahahaha en man wat zal ik blij zijn met zijn berichtje
Hebben jullie het ook al meegemaakt ineens geen communicatie?
Hoe lang liet hij niets van zich horen?
Wat was jouw reactie?
Hoe laat je weten dat je je zorgen maakt?
Moet jij je dan ook zo inhouden om hem niet helemaal gek te maken met berichtjes?
ik nu dus voor het eerst.
nu nog maar 2 dagen hahaha
ik maak me onbewust toch wel zorgen om hem en hoop dat alles goed is.
kuche kuche als je mijn smsjes, emailtjes en mijn miss calls niet meereken hahaha mja ik heb hem in de mail verteld dat ik mij zorgen maak en of alles goed is met hem en zijn familie en vrienden en dat ik hoop dat hij snel weer iets van zich laat horen, dat ik van hem hou en hem mis…
Hey Hey,
Ik ehb het wel eens gehad wanneer we ruzie hadden. Op een gegeven moment (terwijl ik n egypte zat) kregenw e ruzie. hij ging voor 10 dagen naar zijn familie en zei dat hij helemala neit van me wilde horen/zien/ontvangen end at hij ook helemaal neits zou terugsturen.
Ik was slecht ik ging hem toch bellen via een ander nummer, hij nam op. dus ik had zn stem weer even gehorod en ik was weer gerustgesteld:P
En uiteindelijk hield hij het zelf ook niet vol en belde hij me op de 4e dag.
Ik heb nooit echt gehad dat hij zomaar helemaal niets van zich liet horen en al helemaal niet 2 dagen!
Als dat bij mij zou gebeuren zou ik zij zusje al gebeld hebben om te vragen of alles goed is met hem. Aangezien ik weet dat mijn mannetje zijn e-mail alleen checked wanneer ik zeg dat ik een e-mail had gestuurd, stuur ik m dna geen e-mail.
Het is wel appart om opeens helemaal neits ter horen, ik zou er ook echt absoluut enit tegen kunnen!!
In de tijd da tik in Nederland zat hadden we dagelijk skype contact en de hele dag door missedcalls. (miimaal 5)!
En nogsteeds zelfs teriwjl ik hier in Egypte zit nu, ontvang in missed calls hihi. Als ik t neit krijg ontvangt hij al allemaal smsjes van: are you ok? is everything allright with you?
En dna krijg ik een bericht terug: yes im fine honey, it was praying time…
haha, ja soms wil je de aandacht net even te veel op eenbepaald moment dat je nogal doordraait en alles vergeet!
Maar in ieder geval succes deze dagen, ik hoop voor je dat hij snel weer reageert ;)!
hey dank je voor je reactie, ik snap er ook helemaal niets van op dez manier kon ik hem nog niet. Ik weet alleen dat hij wat kleine problems had but no worry’s …uhu ja en dat zegt hij tegen mij, een moeder van twee kids terwijl ik in Nederland ben mja ik hoop dat alles goed is met 'm en zou blij zijn als ik weer iets hoor van mijn lief.
Tot nu toe zijn we altijd ontspannen en relaxed tegenover elkaar geweest we hebben 1x onenigheid gehad en dat was zo opgelost ik snap deze silent treatment dan ook niet al zal het vast een reden hebben.
Probeer af te wachten. Als hij problemen heeft kan het zijn dat hij eerst wil dat dit opgelost wordt voordat hij weer contact opneemt. Dat is een beetje mijn ervaring. Dan wil hij je misschien niet belasten met zijn zorgen. Hij zal vast wel weer contact opnemen.
dank je, ik wacht zeer zeker af…
Mja mijn moederinstinct is iets te sterk denk ik hahaha zodra ik niets hoor maak ik me zorgen of alles wel goed gaat en krijg ik een teken ben ik gerust… Ik denk dat het ook komt omdat mijn kids ook naar hem blijven vragen hij heeft het waarschijnlijk niet in de gaten hoeveel we van hem houden
Fijn dat je weer wat gehoord hebt Dimphij. Ik kan me voorstellen dat je dan weer wat gerustgesteld bent. Maar het zou wel fijn zijn als je weet waar het aan ligt. Dus als je hem spreekt zou ik daar wel naar vragen.:dag:
ikzelf heb dagelijks contact met mijn vriendin(chatten,sms)ik heb wel eens 19dagen niets van mijn vriendin gehoord,een paar maanden terug!!Ik was om te ontploffen en heel droevig,naderhand bleek,dat haar geld was gestolen door iemand die bij haar thuis op bezoek kwam.Zij,mijn vriendin had de middelen niet om mij te contacteren.gegroet:georgessiam.
dat is ook lang 19 dagen ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte, jeetje mina dan besef je weer even hoe belangrijk mensen kunnen zijn in het leven en dat is ook een reden waarom ik niet weg wil als ik onenigheid heb met iemand altijd eerst goed maken (ook al weet je soms dat je gelijk hebt hahaha):kus:…
Daar zit waarheid in Dimphij,altijd als er problemen voorkomen in je relatie,moet je dat uitpraten,voor dat het te laat is!!In mijn situatie ligt dat soms anders,omdat ik dikwijls mijn woorden moet inslikken,dit om ruzie te vermijden.Mijn buitenlandse vriendin kan soms scherp uit te hoek komen.gegroet:georgessiam.
ik vrees dat niet alleen buitenlandse vriendinnen dit hebben hoor. Ik vind het trouwens leuk dat er ook mannen een buitenlandse vriendin hebben, je bent de eerste die ik hier tegenkom om eerlijk te zijn.