Hai!
Ik ben van plan om in mijn eentje met de BazBus door Zuid-Afrika te reizen, alleen nu hoor ik verschillende verhalen over de veiligheid in het land. Klopt het dat het in Zuid-Afrika onveiliger is geworden na de dood van Mandela? Ik heb in 2006 van Durban naar Port Elisabeth gereisd en ik vond dit goed te doen. Graag zou ik deze keer vanaf de Victoria Falls via Jo’burg naar Kaapstad reizen. Maar door deze verhalen begin ik toch een beetje te twijfelen.
Heeft iemand dit onlangs gedaan?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Eef
Nee Eef, die verhaal van dat de veiligheid minder is geworden sinds Mandela is overleden, klopt niet. Weer een broodje Aap.
Met de Baz bus is een goed idee hoor, gewoon doen. Er zijn altijd al verhalen over ZA, en die worden meestal verteld door mensen die nooit een stap in ZA gezet hebben. Veel,plezier.
Hoi,
Annemieke heeft gelijk. Niet meer of minder gevaarlijk sinds de laatste keer dat jij hier geweest bent!! Met de Bazbus zit je goed!! Doen gewoon en geniet ervan.
Hey Eef,
Wanneer ga je?
Hai!
Ik ga waarschijnlijk rond begin december tot half januari. Ik reis vanaf begin september door Azië en mijn idee was om af te sluiten in Zuid-Afrika.
Groetjes!
Hey Eef,
Vanmorgen heb ik een blog geplaatst.
Kijk maar of er iets overeen komt en je verder wil reageren.
Super gaaf je reis door Azië en als afsluting ZA!