Waar associeer jij Afrika mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Waar associeer jij Afrika mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Als ik aan Africa denk, dan denk ik aan mijn lieve (bijna) man & zijn familie ![]()
de lieve en vrolijke mensen die in een prachtige natuur wonen.
Ben momenteel in Ivoorkust .Waar ik het meest aan denk is .
De fantastische mensen .
Aan de schrijnende armoede .
Aan de prachtige natuur .
Het mooie weer
Het lekker eten
De rust die dat land uitstraalt.( niet in Abidjan ).
Er is zo veel goede dingen maar ook minder goede .
De altijd vriendelijke bevolking, de schrijnende armoe, honger, ziekte en ik ben dag en nacht bezig om iets te vinden om te helpen al is het maar een druppel op een gloeiende plaat.
Ik denk aan de cultuur, de mensen, heerlijk eten vooral in Buhala, oma die tijdens de vakantie overleed, en de otter die mij gebeten had!!!
Een geweldige man ontmoet, een Nederlander die daar woont, en die voor ons op zoek gegaan is naar een graf van ruim 50 jaar oud. De broer van onze buurman is er verongelukt in 1956 en daar begraven. We hebben het graf gevonden!
āMijnā 20 kinderen in het kindertehuis van Shade Children Foundation (www.shadechildrenfoundation.nl) waar ik bestuurslid van benā¦
Stuk voor stuk kinderen die zoveel hebben meegemaakt, maar zo vrolijk zijn en aanhankelijk! Samen met de mensen om hen heen vormen zij mijn Keniaanse familie in Thika, een stad zoān 50 km ten noorden van Nairobi.
en aan de vrijwilligers die ons project zo steunen met hun hulp, steun en aandacht voor de kinderen⦠fantastisch!
Dina van Doesburg
[EMAIL=āshadechildrenfoundation@hotmail.comā]shadechildrenfoundation@hotmail.com
hoe arm ze ook zijn,ze zullen voedsel met je delen
en behulpzaam als je ze nodig heb,
jambo kenya
veel sucses
ik heb ook een bijna man in kenya
wij hebben samen de africanwelfarefoundation
al de lieve mensen die me helpen om schooltjes te bouwen in kenya.
ze zijn zo vrolijk altijd,daar doe ik het voor.
ze zijn daar zo dankbaar.
we helpen elkaar ,dat is het mooiste gebaar.:cheer::kus:
love you africa