Als animator gaan werken tussen Alanya en Antalya

Zelf ben ik pas 16 jaar en ga in de zomervakantie al voor 1,5 maand in een animatieteam in Perissia (in side) werken! Het schijnt het beste animatieteam van de hele turkse riviera te zijn. Ik mag erheen omdat ik hier al op een dansacademie zit, en aangezien de shows daar elke avond dans zijn wilden ze me graag hebben. Maar ik moet natuurlijk hier m;n school gewoon eerst afmaken… ds dan maar alleen de zomervakantie eerst! Ook ik ben me bewust van het harde werken. Ik heb het nu ook erg zwaar! van kwart over 8 tot half 4 op school zitten en dan van half 5 (uur in trein eerst) tot 9 dansen! en dan 10 uur thuis komen! eten, huiswerk maken, slapen. Maar ik weet zeker dat dansen mijn passie is. dus daarom doe ik het!! Het is wel jong deze leeftijd, maar gelukkig ken ik de animatiechef want dat is een vriend van m’n ouders… dus ik weet dat ik in goeie handen ben!!

Hè, wat leuk voor je Natara-Devi.

Dat is nog eens een leuk vooruitzicht zeg! Geweldig hoor!

Heel veel succes met je school en het dansen. Veel plezier.

Groetjes Roanna :wave:

hee… ik ken toevallig ook nog een danseres… :slight_smile: hebben ze er toevallig nog eentje nodig?

en side is ook precies waar ik heen wil…

nee, maar even serieus.
ik dans dus ook, en ook serieus, wil misschien volgend jaar naar t buitenland, dan ben ik klaar met mn gymnasium dus dan misschien naar n dansacademie. ik wil best auditie doen of wat opsturen…
zou je in ieder geval kunnen zeggen om welk hotel het gaat?
twee vliegen in 1 klap zouden dit zijn: EN dansen EN bij mn vriend zijn!
please, help dit arme bakvisje dat van dansen en haar vriendje houdt, je zou me het allergelukkigste meisje ooit maken!
andere vacatures in side zijn natuurlijk ook welkom!

gwoon je sollicitatiebrief en cv rondsturen in hotels/bar/restaurants of wat je ook maar wil…
zelf heb ik ook mn cv rondgestuurd in side en heb al verschillende reacties trug… ik ben dan niet zn geweldige danseres, dus waar ze danseressen nodig hebben kan ik je geen info over geven…
maar i kzou het gewoon eens proberen…
wie niet waagt wie niet wint

groetjes yvonne:)

Hallo iedereen,

Ik was onlangs aan het chatten met iemand in turkije die ervaring heeft in de entertainmentsector. Hij vertelde me dat ik beter niet in een hotel in Alanya ga werken. Omdat de accomodatie voor de animators heel slecht is en dat je ook direct een slechte naam als animator krijgt. Alle animators zouden daar alleen maar op zoek zijn naar seks. Op die manier kan je het ook nooit tot chiefentertainer schoppen.

Weet er daar misschien iemand iets meer over?

groetjes

B

Ik heb in 2 hotels 5* hotels gewerkt in Alanya… In Tosmur en Kestel… Heb geen last gehad van slechte accommodatie. Zeker in kestel was t super! Had een keukentje,ijskast…woonkamer,slaapkamer…
Dus ik denk dat het per hotel heel erg zal verschillen. Ik heb ook op mijn vrije dagen bij vrienden in de animatie meeglopen in Cesars in Side,Kumkoy…Daar hadden ze idd een vrij kleine kamer met badkamer. Maar de gezelligheid in je app moet je zelf natuurlijk creeren:P Ook in Konakli was de accommodatie echt tof voor de animatiegasten!
Maar idd… alle animatoren zijn bezig met meisjes…Maar dat i sNIET alleen in Alanya… Dat is in alle hotels…Maar jij hebt daar verders geen last van hoor…

hallo ben zelf een van de verantwoordelijke van een animatie organisatie en zonder reclame te maken er hebben dit jaar zes mensen uit nederland via deze site met ons gewerkt [EMAIL=“diederiekmartens@msn.com”]diederiekmartens@msn.com wij zijn nu op zoek naar 1 persoon die kan dansen en minimum drie talen spreekt

haha
ik zat dit jaar in Kiris (Kemer)
het animatie team en het hotel waren top hoor, daar niet van…
maar er was één animator (hardstikke aardige gozer)
die opslot gewoon te ver ging…
hoe vaak heeft hij niet aan mij gevraagt of ik met hem mee naar zijn kamer wilde?
en ik ben nog maar 15 jaartjes :open_mouth:
nou ik ben natuurlijk niet met hem meegegaan en heb er ook zeker mijn vakantie niet door laten verpesten :wink:

hallo iedereen,

We zijn nu weer enkele maanden verder en ondertussen heb ik al veel contacten gelegd met verschillende hotels in Turkije.

Probleem is echt wel, wat nu? Op wat moet ik letten? Welk moet ik kiezen? Hoeveel moet ik minimum betaald worden? Hoe kan ik zekerheid hebben? Betaal ik mijn vliegtuigticket zelf? Of zou dat door de organistie moeten betaald worden?

Ik weet dat het altijd een sprong in het diepe zal zijn, maar toch…

Dit zijn mogelijke hotels op mijn lijstje, als er iemand ervaring heeft met één van de hotels, laat het mij gerust weten

• le jardin resort hotel in kemer
  • lara resort hotel (barut hotels) in Antalya
  • titan garden in konakli
  • Club titan in kargicak
  • sungate port royal resort
    -hotel letoonia
  • Wow bodrum resort hotel
  • Rixos hotel in Bodrum

dat zijn de laatste nieuwe…

Ik zou heel graag in contact komen met mensen die er verstand van hebben

Lieve groetjes

B-woman

Hey,
ik vond op het forum berichten van jullie terug wel van een tijdje geleden.
Ik ben net zoals zovelen blijkbaar ook de stap aan het zetten om ook de wereld in te gaan. Leuk dat ik al veel aan deze forum heb gehad, er zijn blijkbaar meer mensen als ik dacht die dezelfde gedachten hebben :slight_smile: heb je al verschillende landen gedaan vb spanje en zo? ligt het loon daar hoger? Want waarschijnlijk ga je met je 300 euro per maand niet vaak een stapje zetten 's avonds? wat deed jij dan meestal of ben je te moe nadien?

hey,
Ik wil later ook in een animatieteam werken verlang er nu al naar .
kusje

Hallo allemaal,

Ik zou graag aan B-woman willen vragen of ze me zou willen contacteren per mail op [EMAIL=“vh_sanne@hotmail.com”]vh_sanne@hotmail.com.

Ik ben namelijk ook van plan als entertainer in een Turks hotel te gaan werken. Graag had ik wat meer informatie gekregen.

Ook anders mensen die me kunnen helpen met het wat en hoe ik alles moet aanpakken, contacteer me maar!

Alvast bedankt.

Groetjes,

Sanne

Hoi B-woman.
Zou je me wat meer info kunnen geven over je ervaringen als animator in Turkije?
Ikzelf ben namelijk ook van plan dit te gaan doen.
Groetjes,
Sanne

Sanne : B woman heeft de post in 2006 al geschreven dus ik denk niet dat je nog een antwoord gaat krijgen

Hey Raak,

Ja, ik weet het maar ik dacht dat 't proberen waard was.

Jij kan je niet helpen hiermee toevallig? :slight_smile:

Hallo iedereen!

Ik ben Inèz 18 jaar en wil ook super graag aan de slag in een animatieteam, het liefst in Alanya. Mijn vraag aan jullie is eigenlijk, op wat voor manier hebben jullie de hotels benaderd? Het is voor mij niet een optie om langs hotels te gaan, als ik er dan eenmaal ben wil ik er ook graag blijven!

ik hoop dat jullie wat tips hebben.

Liefs Inèz