Wel zo netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Sonja, 25 jaar en woonachtig in Rotterdam. Werk momenteel in de detailhandel. Ben nog geen wereldreiziger, voornamelijk door geldgebrek en andere praktische problemen.
Wel van plan om nog veel van de wereld te zien. Regelmatig op vakantie geweest naar voor de hand liggende vakantiebestemmingen, ben ook DOL op citytrips.
2 jaar geleden (direct na het afronden van mn studie) voor 3 maanden naar Indonesië geweest om daar les te geven (via een vrijwilligersorganisatie). Prachtige ervaring en wil graag weer die richting op. Nu een beetje aan het orienteren om een grotere reis te maken door Azië.
Hoi Sonja,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om naar Azië op vakantie tegaan.
Heel zuid oost azie is als vrouw makkelijk alleen te bereizen.
Zelf ben ik helemaal verliefd geworden om telkenskeer Thailand te bezoeken.
Leuke steden, tempels,mooie natuur en hele lieve mensen.
Oh ja er is ook best wel wat afwisseling van landschap maar dat is eigenlijk in elk land van zuid oost azie.
Indien je nog meer informatie wilt over dit “magisch land” dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Sonja!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Dankjewel! Ik ben ook nog vrij nieuw met het hele gebeuren dus tips zijn altijd welkom! Thailand staat ook zeker op mn lijstje. Ik ga es lekker orienteren op mn gemak. Groetjes,
Sonja