Alleen of met groepsvlucht?

Hoi!

Ik ga over een paar maanden naar Australië en ik vraag me af of het nodig is om met een groepsvlucht te gaan…of is het pure geldverspilling en red je jezelf prima als je in je eentje aankomt aan de andere kant vd wereld???
Als ik met een groepsvlucht zou gaan, dan zou het vooral zijn om opgevangen te worden op het vliegveld en alvast wat mensen te leren kennen.

Iemand ervaringen met groepsvluchten…of juist niet? Let me know!

gr. Marieke

Hoi marieke,

ik ben zelf daar voor de eerste maanden in een gastgezin gegaan omdat ik daar een talencursus deed, maar ik vond het wel erg fijn dat iemand je op komt halen op het vliegveld. Vooral als je naar Sydney gaat lijkt het mij niet erg prettig om er daar meteen in je eentje voor te staan. Ik hoorde wel van andere mensen dat die groepen vaak na sydney ook niet meer met elkaar optrekken, maar daar moet je gewoon geluk mee hebben.
Het is in pricipe allemaal wel te doen in je eentje, maar ik zou zelf toch wel die groepsvlucht doen.
succes ermee en heeeel veel plezier!
josje

Hoi Marieke Poorts,

Ik zou inderdaad die groepsreis nemen. Dat ga ik volgend jaar ook doen. Ik durf wel in mijn eentje hoor maar je hebt aan het begin van je reis gewoon cntacten met mensen die dezelfde plannen hebben als jouw. Daarna ga ik ook gewoon mijn eigen gangetje. Want je hoeft in australie niet met de rest op te trekken.

Veel succes!!

Groetjes Ansjeela

Hey Marieke!
Ik zat er zelf ook aan te denken om met zo’n groepsvlucht te gaan maar het scheelt wel heel veel geld!
Wat ik had gezien was 800euroduurder als een gewoon ticket, en al lijkt het me wel een ontzettend leuke manier om mensen te leren kennen, met 800euro kan je een hoop leuke dingen doen! Ik ben nu dus op zoek naar een reisgenootje via deze site en ga die 800euro mooi spenden als ik straks lekker in Australie ben!
En tuurlijk is het wel even moeilijk als je in je eentje in Sydney aankomt, maar daar leer je ook weer veel van!
Ben ook in mijn eentje naar Thailand geweest en toen ik in Bangkok aankwam had ik ook zoiets van wow maar dat is ook allemaal goed gegaan!
Succes met je keuze iig!