Alleen naar Tunesië

Samen met mijn vriend heb ik een weekje Tunesië geboekt. Nu is de relatie over en wil ik alleen gaan. We hebben een appartement geboekt in Port el Kantaoui. Inmiddels heb ik al het een en ander gelezen over Tunesië en denk ik dat het wel te doen is om als vrouw alleen te gaan.
Graag zou ik ervaringen horen van vrouwen die ook eens alleen naar Tunesië zijn geweest. Graag reacties!

Hi Amber,

ik ben deze zomer ook naar Tunesie geweest en ik weet niet precies naar welke plaats jij gaat maar ik werd wel flink lastig gevallen het was gewoon echt vervelend en ik was daar gewoon met mijn ouders. Dus ik zal je wel aanraden om het meeste wat er tegen je word gezegt enc gewoon te negeren !

Een fijne vakantie, verder is Tunesie wel erg leuk !

X

1 like

Hallo,

Ik ben al verschillende keren alleen naar Tunesië geweest. En het klopt inderdaad dat sommige mensen je aanspreken op straat en je vragen of je iets wilt gaan drinken met hen maar als je gewoon vriendelijk weigert dan is er geen enkel probleem.
Mijn ervaring is als je met mensen met respect behandeld dat ze je ook met respect zullen behandelen.

Alvast heel veel plezier en Port El Kantaoui is een heel gezellig stadje waar je veel gezellige terrasjes vind en héél véél winkeltjes

1 like