Alleen door Thailand trekken

Hallo , ik ga 2 november naar Thailand en vroeg me af , is het te doen om alleen door thailand te reizen? ik wil naar t noorden, misschien Cambodja, en dan via div eilanden tot slot weer terug naar Bangkok. Heeft iemand ervaring ( alleen) of misschien toch via een organisatie t laten voorbereiden? bvd :chin:

hans

Hallo,

Ik ben al vaak in Thailand geweest en 2 keer in Cambodja en kom veel reizigers tegen die alleen reizen. Het is dus zeer goed te doen en je ontmoet in heel veel mensen als je in een geusthouse verblijft.

Thailand is in algemeen een veilig land om alleen te bezoeken,alleen heb ik een paar negatieve reacties gehoord van de plaatsen Pattani en songklaja,ten zuiden van Thailand.g.s

Ik was de eerste keer met anderen in Thailand, en wilde op mezelf van BKK naar Phuket met trein en bus, dit beviel eigenlijk zo goed, dat ik sindsdien altijd alleen ben gegaan.

Thailand is zeker prima te doen Cambodja ook laat je in Cambodja goed informeren over de mijn velden die zijn er nog volop dus loop nooit zomaar de weg af als het nog niet mijn vrij is gegeven
verder zijn het beide heerlijke landen om tevertoefen:THAILAND::cambodia:
neem vooral de tijd voor het reizen het openbaar vervoer is goed maar om het uit tezoeken vraagt wat tijd om dat vele mensen geen Engels spreken en het schrift is ook niet westers in beide landen
Succes