Alleen backpacken in Thailand

Ik ga van half september tot half oktober in m’n uppie backpacken in Thailand. Ik heb alleen een retourtje Bangkok geboekt, Lonely Planet en rugzak, verder niks gepland. Wie heeft ervaring en wil deze met mij delen?

Goetjes, Marieke

Hoi Marieke,
Ik heb geen ervaring en ook geen info, maar wil je even zeggen dat ik ook van plan ben alleen te reizen naar Thailand. Ik ga in november.
Als je goede info hebt hoor ik het graag van je. :slight_smile:
Gr R.

Hey marieke,

ik zou zeker naar Chiang Mai gaan, is een erg leuke stad in noorden van Thailand… heb er echt genoten

daarnaast is Ayutthaya erg interessant, ben daar nu 2 keer geweest en telkens weer leuke nieuwe dingen ontdekt daar :wink:

groetjes wendy

Hi,

Ik ben net terug.

Chiang Mai is zeker een aanrader. Als je aansluiting hebt zou ik gelijk doorvliegen daarheen. En pas op de terugweg een paar dagen in Bangkok blijven. Van tevoren binnenlandse vluchten boeken met Airasia is erg goedkoop. Een leuk hostel in Chiang Mai is http://www.spicythaibackpackers.com/

Zelf ben ik ook naar Koh Phangan en Samui geweest. Ik vond het 1 groot feest en heb twee hele leuke meiden ontmoet. Vooral op de avonden voorafgaand aan de Full Moon party is het erg gezellig. Op Samui heb ik 3 dagen uitgerust en daarna weer via Surat Thani terug naar Bangkok gevlogen.

Een leuke website over Bangkok die ik vandaag heb gevonden: http://www.bonhighheels.com/site/page.php

En wat je ook zeker moet doen is een 's avonds een drankje drinken in the Dome state tower. Als je op de 64ste verdieping wilt komen, moet je wel hakken aan. Maar op de 52ste verdieping is het uitzicht ook geweldig! http://www.thedomebkk.com/web/index.html

Je kan me altijd mailen voor vraagjes…misschien heb ik een antwoord :wink:

@mariekereiziger

Probeer zo snel als mogelijk een reisgenoot te vinden, dit voor je veiligheid.
Of probeer op z’n minst zo weinig mogelijk alleen te zijn.

Vele avontuurlijke groeten uit Samui.

Hoi Marieke,