Ik ben op zoek naar een leuk all inclusive hotel in gumbet waar ik volgend jaar met 4 puberende kids naar toe kan.
Ik ben bekend met hotel Iskandil en Rexene resort.
Wie heeft er nog leuke tips ???
:rolleyes: Hallo in augustus gaan wij naar Rexene Resort in Turkijke - bodrum. Kan jij ons hier meer informatie over geven aub. Ik heb al veel negatieve reacties gelezen ivm sanitair en eten. Ik ben een beetje ongerust. Hopelijk kan jij ons enkele positieve dingen vertellen over dit hotel; Thanks
Hotel World of Wonders ( Bodrum Resort )
Super
Hoi,
Ja zelfd mening hoor, echt WOW in gumbet, echt een super hotel. Goed eten, lekker zwembad en goeie animatie voor pubers.
Fan
Hotel Sunhill,
ligt vlak bij Iskandil iets hoger, en ziet er echt mooi uit!!!
Veel plezier in Iskandil ik ga zelf over 9 weken :rolleyes:
Eigenlijk kan ik alleen zeggen WOW bodrum resort.
Was echt een super hotel. Kan niet beter.
en als je de straatjes binnendoor kent ben je zo in bar street.
GEWELDIG
groetjes
En succes met je keuze
Ook van hieruit niets dan lof voor het WOW Bodrum Resort. Wij waren daar een jaar of 3 geleden en alles was daar piekfijn in orde, zeer mooi uitzicht op de baai, heel goed van eten en drinken en een animatieteam om U tegen te zeggen. ![]()
Hallo, kan iemand mij vertellen of in het WOW Beach Resort (world of wonders) de watersporten ook all inclusive zijn??
In de reisgids staat het nogal onduidelijk… en ook het reisburo doet een beetje vaag. Zij zeggen dat je een brevet moet halen voor catamaranzeilen, waterskieen en surfen??? Of anders een brevet mee moet nemen uit NL.
Wie weet hier meer over? Graag jullie reacties-ervaringen…
Alvast bedankt, groeten Leonie
Heb je World of Wonders geboekt of Beach Resort…ff opletten dit zijn 2 verschillende resort…wow ligt in gumbet en beach resort ligt in verwegistan…