Gumbet, Guler Resort (wat Hebben We Gedaan?)

Wij, gezin met 3 kinderen (12, 9 en bijna 2 jaar) vertrekken a.s. vrijdag 15 aug naar Gumbet (Guler Resort). Dit zou een reis zijn die ook geschikt is voor jonge gezinnen, werd ons op het reisbureau verteld. Nu ik echter de reacties lees, hadden we beter voor een andere locatie kunnen kiezen. We vliegen ook nog met een Turkse vliegmaatschappij, Inter Airlines (in reacties heb ik gelezen dat deze stinken, rammelen en weet ik allemaal wat meer). De moed zakt me echt in de schoenen.
Heeft iemand ook nog positieve ervaringen voor ons?
Ik heb nog nooit op dit soort sites gekeken en schrik hier dus wel enorm van!

Groetjes,
Antoinette

ik heb met inter airlines gevlogen en dat beviel me prima, ik had wel een goed toestel en niks aan de hand. oke been ruimte is wat krap maar ik heb een goede vlucht gehad
groetjes van angelique

hoi, ik zat in een ander hotel tegenover guler resort en ik heb er ook hele goede verhalen over gehoord, het enige negatieve wat ik hoorde was dat het eten niet erg lekker was, maar dat is gewoon smaak gebonden.

Bedankt Anja en Angeliue, over een week of drie zullen we weten hoe het ons is bevallen en dan zal ik dat zeker even laten weten via deze site.
Enuhh…, Angeliue, ach die beenruimte, het is maar een paar uurtjes vliegen, dus ach.
En, Anja, we hebben alleen logies en ontbijt geboekt, dus voor de rest eten we wel elders.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en meer positieve reacties blijven natuurlijk welkom!!!

Groetjes,
Antoinette

Antoinette,

We zijn over 2 jaar ook naar Gumbet (Bodrum) geweest en het was er fantastisch. In gumbet zelf heb je een paar winkeltjes en restaurantjes, maar voor de rest is daar niet veel te zien. Je moet naar Bodrum stad gaan, dat is er trouwens niet ver af!
Goeie raad : neem alleen de dolbusjes en geen taxi’s! En wees voorzichtig op de wegen, ze kijken daar naar niks.
Ook met die vliegtuigmaatschappij viel het best mee. De toestellen zijn misschien niet zo modern, maar geen enkel probleem!!! En de mensen, zowel op vliegtuig als in Gumbet, zijn erg vriendelijk.
Veel succes en goeie reis!!!

guler resort zit volgens mij helemaal niet in gumbet, maar in turgutreis. Turgutreis is een dorpje van bodrum. gumbet is toeristisch en draait grotendeels om het uitgaan. turgutreis is wat rustiger. sommige mensen kunnen heel erg overdrijven. ik ben net terug uit bodrum en heb het te gek gehad. over de vliegtuigen gesproken: kan zijn dat er een keer een stinkende vliegtuig tussen zat, maar dat wil toch niet zeggen dat ze allemaal moeten stinken. Als iedereen negatief gaat doen dan ga je zelf ook automatisch alles aan de negatieve kant bekijken. Gewoon wat van maken!! En in bodrum is dat altijd wel te lukken. Fijne vakantie!!!

hoi ik ga de 22-08-03 naar gumbet/bodrum en ik vlieg ook met inter airlines ik heb er erg veel zin in en ga samen met mijn vriendin
zij is 21 en ik ben 24 wie weet zie ik je daar
trouwens over de vliegtijden die vallen mij reuze mee

vertrek om 12.40 en terug rond 21.00 perfect toch
groeten mark

Guler Resort zit wel in Gumbert hoor en niet in Turgutreis zoals hierboven werd omgeschreven.
Ik heb als hostess gewerkt in bodrum en gumbet en Guler Resort was 1 van onze hotels ook, dus vandaar dat ik het weet.
Het centrum is binnen 10 minuten lopend te bereiken, misschien nog wel iets sneller zelfs.

Hallo,

Vorige week hebben wij geboekt voor de aankomende Zomer naar Gumbet- Hotel/Appartement Guller Resort all inclusief.Wie heeft daar ervaring? Hoe was het complex en het eten? Ben reuze benieuwd naar de ervaringen van mensen die in dit complex geweest zijn. :smiley: 2 jaar geleden zijn we naar Marmaris geweest Hotel/App Bleu Bays dat was fantastisch en het eten was er heerlijk dus we hebben de hoop dat we het bij Guller Resort ook zo treffen.

Originally posted by Antoinette@11-08-2003, 21:35:10
** Bedankt Anja en Angeliue, over een week of drie zullen we weten hoe het ons is bevallen en dan zal ik dat zeker even laten weten via deze site.
Enuhh…, Angeliue, ach die beenruimte, het is maar een paar uurtjes vliegen, dus ach.
En, Anja, we hebben alleen logies en ontbijt geboekt, dus voor de rest eten we wel elders.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en meer positieve reacties blijven natuurlijk welkom!!!

Groetjes,
Antoinette **

Hallo Antoinette,

Ik las dat je afgelopen Zomer naar Gumbet bent geweest naar Hotel/App Guller Resort.Kun jij me er wat over vertellen wij hebben geboekt samen met goeie vrienden en er gaan in totaal 4 kinderen mee in de leeftijd van 6 t/m 9.We vertrekken aankomende Zomer in Juli voor 15 dg.We hebben All Inclusief geboekt.We zijn heel benieuwd hoe het eten daar is? Of de Airco ook 24 uur per dag draait zoals ons verteld is op het Reisburo? En hoe de Zwembaden zijn?
Hoop snel wat van je te horen.

Groetjes Helen ( Sambal )

Ik heb ook zojuist geboekt voor het Guler Resort voor eind augustus 2004… All Inclusive samen met mijn vriend…

Zijn er nog do’s en don’t’s??? :o
Absolute aanraders? :smiley:
Tegenvallers? :huh:
Hoe is de bevolking?
Zeewater oke of het zwembad beter?
En het eten van het Guler Resort??

Een hoop vragen, ik weet het… Zou leuk zijn als iemand ze kan beantwoorden, aangezien het mijn eerste keer naar Turkije wordt

Bedankt!!!
Groetjes, Inge

Ik ben samen met een vriendin naar Guler Resort geweest inde periode 5-12 mei 2004! het was toen net geopend.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. De kamers zijn niet erg ruim maar groot genoeg. Verder is het eten er wel eenzijdig maar goed voor weinig kun je heerlijk uit eten gaan €7,- eet je al een heerlijke warme maaltijd. Het zwembad hebben wij als goed ervaren. Wij zijn niet aan het strand geweest om te zonnen. De stranden zijn namelijk erg smal en het hotel voldeed perfect kon makkelijk even wat drinken of wat dan ook.

Je moet zeker naar Bodrum gaan en daar een boottocht gaan boeken € 12,50 kost de toch en je bent van half elf tot half zes onder weg. Je stop 5 maal. Je kunt dan zwemmen ed, advies neem een snorkel mee!

De bevolking is heel gastvrij! Ze rennen de benen uit hun lijf voor je. In Gumbet maar ook Bodrum wordt je wel steeds aangesproken om iets te drinken, maar goed dat is de cultuur en dat went heel snel. Gewoon negeren of No thank you zeggen.

Verder tsja wij hadden het zo leuk dat we op 21 augustus 2004 weer terug gaan ook weer naar Guler resort in Gumbet. Was trouwens wel ons eerste keer Turkije en augustus dus al de 2e keer! Wil je meer weten kijk even op www.vakantiereiswijzer.nl. Maar let er wel op dat alles subjectief is.

Groetjes en heel veel plezier eind augustus!!!

Doety

Hoi

Voor de mensen die naar Guler Resort gaan in Gumbet.

Ben er vorig jaar september geweest.

Het hotel ligt op een helling, je moet elke keer een steil pad op lopen. De mensen zijn erg aardig, de obers ook. Het is een heel simpel hotel, maar wel met een mooi zwembad. En een kikkerbadje voor kleine kinderen. Je hebt om dat je wat hoger zit een heel gaaf uitzicht over de baai van Gumbet.

In Gumbet is genoeg te doen. Een lange straat met afwisselend winkeltjes en restaurants. En dan aan het eind om de bocht naar rechts daar is Barstreet. Heel leuk.

Het strand is ook prima, heel lang maar niet extreem breed, 3 ligstoelen achter elkaar breed.

Nou veel plezier iedereen.

groetjes Anqui

Ik ga binnenkort ook naar het guler resort. Heeft iemand er misschien fotos en dergelijke van.

Ik ben zelf wel aardig bekend in gumbet, bodrum en omgeving maar dit hotel ken ik niet. Ik lees hier veel gemixte reacties. Ik denk dat het voor jongeren een veel betere hotel is dan voor gezinnen.

Voor een gezin zou ik het World Of Wonders hotel aanraden, misschien een beetje prijzig, maar het is het beste hotel in heel bodrum en omgeving. Je hebt er alles wat je maar wilt.

Alle soorten eten, gebakjes, hele dag door friet etc. Eigen strand, veel watersportactivieiten tegen betaling maar ook gratis. Animatie avonden (elke dag voor kinderen en ouders) locale alchoholische dranken zowat hele dag gratis. Perfecte ligging aan een mooie blauwe strand. S’avonds grill en barbeque. Kortom het beste hotel welke ik ken in bodrum en omgeving voor gezinnen maar ook jongeren. (ligging in Yaliciftlik, en Bodrum)

Maja terug naar mijn vraag heeft iemand fotos van het guler resort???

Originally posted by Antoinette@09-08-2003, 01:43:23
**Wij, gezin met 3 kinderen (12, 9 en bijna 2 jaar) vertrekken a.s. vrijdag 15 aug naar Gumbet (Guler Resort). Dit zou een reis zijn die ook geschikt is voor jonge gezinnen, werd ons op het reisbureau verteld. Nu ik echter de reacties lees, hadden we beter voor een andere locatie kunnen kiezen. We vliegen ook nog met een Turkse vliegmaatschappij, Inter Airlines (in reacties heb ik gelezen dat deze stinken, rammelen en weet ik allemaal wat meer). De moed zakt me echt in de schoenen.
Heeft iemand ook nog positieve ervaringen voor ons?
Ik heb nog nooit op dit soort sites gekeken en schrik hier dus wel enorm van!

Groetjes,
Antoinette**

B) hallo ik ga op 5 september met mijn vriend naar gumbet ook wij verblijven in het guler resort. Ik lees dat jullie 15 augustus gaan zou je misschien willen vertellen wat jullie van het het hotel vonden. Ik lees hier zoveel verschillende reacties. Wij zijn niet zo moeilijk als het maar schoon is dat vind ik het belangrijkste wij gaan toch voor de zon en de rust. alvast bedankt groetjes kim