volgend jaar juni-juli-augustus willen we, twee vrienden uit het leuvense, een reis doen vanuit Whitehorse (Canada) naar Anchorage en terug, een drietal weken, over de Alaskan Highway (zie Alaska Highway - Wikipedia)
met huurauto en in b&b
geïnteresseerden om mee te gaan ?
Hey,
Ik ben geïnteresseerd, maar weet nog niet hoe het tegen dan zal zijn met het werk enzo … Volgend jaar had ik zowieso het plan om naar Britisch Columbia te gaan en rond te trekken. Doortrekken naar Alaska was een mogelijkheid.
En die highway had ik eerder ook al iets over gehoord. Lijkt me best indrukwekkend ![]()
Grts,
Glenn
laat maar weten
Ik wil volgend jaar ook een mooie rondreis door Canada en eventueel een stukje Alaska meenemen lijkt me ook heel mooi…
Zit al een beetje te kijken bij de bestaande reizen/groepsreizen… Maar zo zelf met een auto erdoorheen is ook super om te doen en dan kun je je eigen reis en de hoogtepunten bepalen…
Tot horens,
groetjes!!
Zoeken jullie nog steeds reisgenoten? Want zou deze zomer graag Canada/Alaska bezoeken! Liefst van al ook nog de streek van Yukon, in de hoop het noorderlicht te zien!!
reageer laat want problemen pc
nog geïnteresseerd ? misschien nog mogelijk op de valreep
wat ik wil doen: vliegen naar Whitehorse en van daaruit met huurauto en b&b naar Anchorage en terug gedurende drie weken
richtprijs 3000 euro per persoon
laat maar weten
reageer laat want had problemen pc
nog geïnteresseerd ? misschien nog mogelijk op de valreep
wat ik wil doen: vliegen naar Whitehorse en van daaruit met huurauto en b&b naar Anchorage en terug gedurende drie weken
richtprijs 3000 euro per persoon
laat maar weten