Goed te horen dat het een geslaagde vakantie was!!!
Dolfijnen zijn echt fantastisch!!
Heb met ze gezwommen bij Kaikoura Nieuw Zeeland en het is een wonderbaarlijke ervaring.
Op naar de volgende vakantie dan maar!!:dag:
Greetz,
Flyboy:wereld:
Goed te horen dat het een geslaagde vakantie was!!!
Dolfijnen zijn echt fantastisch!!
Heb met ze gezwommen bij Kaikoura Nieuw Zeeland en het is een wonderbaarlijke ervaring.
Op naar de volgende vakantie dan maar!!:dag:
Greetz,
Flyboy:wereld:
Klopt het was een geslaagde vakantie alleen het eten in het Hotel was minder.
Voor de rest een goede vakantie gehad met gelukkig zon ![]()
Hi,
Fijn dat je het zo goed gehad hebt. Mijn vriend was ook nog een paar dagen in Alanya, vorige week. Hij ging een weekje naar Turkije (voornamelijk familiebezoek in Konya) en ik was op de Wintersport met collega’s. Hij vindt daar niks aan, dus goede deal!
Hoe beviel het hotel?
Groetjes,
Desiree
@ DesireeC
Ik moet zeggen het hotel vonden wij niks. En dat met name het eten.
Aardappels te hard, eten koud…nee niet voor herhaling vatbaar.
Normaal gaan wij elke avond uiteten en kun je kiezen wat je wilt eten en je krijgt het “vers” op je bord zo vanuit de pan of grill.
En het personeel heel afstandelijk…er kon soms nog geen eens goedemorgen vanaf.
Wij zijn beter gewend in een appartement.
Dit was trouwens voor ons de eerste keer in een hotel dus wist niet wat ik er van moest verwachten.
Maar Alanya in de winter was leuk voor een keertje maar voortaan ( als we nog gaan ) toch maar lekker in de zomer en lekker uiteten ![]()
Groetjes Dicle
Hi wat vervelend dat jullie het niet leuk hadden in het hotel, mag ik weten wat hotel jullie waren, ik ga zelf al 19 jaar naar alanya en krijg heel veel mails, van mensen voor inlichtingen over alles en nog wat, maar ik ben zelf tegenwoordig bij vrienden daar hebben wij een boven verdieping tot onze beschikking gekregen, maar daar voor altijd in alanya in verschillenden hotel geweest, misschien mag ik weten hoe de naam is van dat hotel, mevr A.Westra
We zaten voor het eerst in hotel Grand Okan.
Een hotel wat op zich goed aangeschreven staat als goed hotel zijnde.
Een vriendin van mij komt daar ook regelmatig en is zeer tevreden maar geef ons toch maar een appartement, daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
Het meeste wat tegenviel was toch het eten…
Groetjes Dicle