Alanya in de winter?

Mijn partner komt uit Turkije en zijn hele familie woont dus daar. Ja en het suikerfeest is direct weer een goede gelegenheid om iedereen samen te zien. Ik ga inderdaad vaak naar Alanya (de laatste 4 jaar ben ik er ongeveer 10 keer geweest denk ik). Dat komt ook omdat er veel vrienden van mijn vriend wonen.
Het Riviera hotel ligt ook direct aan de boulevard, tussen het Gardenia en Sultan Sipahi. Er zit een smalle 1 richtingstraat tussen hotel en strand en er zijn tennisbanen aan het strand bij.

Bedankt voor de info !

Leuk hoor ! Inderdaad een mooie gelegenheid om iedereen weer te zien :slight_smile:

Oke dan weet ik wel waar ik het ongeveer moet zoeken. Waar dat hotel ligt :slight_smile:

In Alanya is zeker niet alles gesloten in de winter.
Vergeleken met de zomer is het uiteraard rustiger maar dood is het absoluut niet.

Wat betreft het weer moet je geluk hebben.

Met een beetje mazzel heb je 20 graden en zon.
Met een beetje pech heb je 15 graden en regen.

Hopelijk zijn de weergoden je goed gezind. Veel plezier in ieder geval.

dank je ! als we zijn geweest laat ik het wel weten :wink:

Over 3 weken is het zover, ik ben benieuwd ! :smiley:

ik vertrek deze zondag terug naar alanya:) naar mn askim!
groetjes

alvast heel veel plezier maar dat zal wel lukken :smiley:

voor hoelang ga je ? verblijf je bij je askim of in een hotel ?

Groetjes

ik blijf bij mijn askim hoor:)
ik weet nog niet hoe lang ik blijf maar ik kan 3maand blijven dusjah:p
zien we wel;)

groot gelijk dat je bij je askim blijf :smiley:
lekker hoor dat je kan bepalen hoe lang je blijf.

geniet er maar van !

ben je vaker in de winter in Alanya geweest ?

het is de eerste keer dat ik in de winter ga hoor:)
we zullen wel zien hoe het er is maar in de winter leer je elkaar echt kenne
dan zijn de toeristen weg enz:p
x

Hey,

Wij hebben voor het eerst sinds 7 jaar kerst en oud en nieuw in nederland gevierd ipv in Turkije en wij zijn er zeker van dat we komende winter weer in Turkije zullen zitten!!

Nog niet in Alanya geweest, maar zullen we ook eens proberen waarschijnlijk gezien alle positieve reakties hierop.

Alvast zeer veel plezier!!

greetz,

Flyboy:wereld:

toevallig , voor mij is het ook de eerste keer in de winter.
klopt dan leer je elkaar pas echt kennen. in de zomer is het toch anders.

groetjes x

hihi was zeker wel raar kerst in NL ?!

Alanya is zeker de moeite waard. Voor mij is het mn tweede thuis.

Groetjes

Ja, vooral het niet lekker met een wijntje aan het strand zitten en te genieten van Turkije zonder al te veel toeristen.

Moet zeggen dat Bodrum dan ook zeer de moeite waard is hoor.

Wij zouden graag vaker gaan, maar werkgever wil niet!!

Greetz,

Flyboy:wereld:

@ flyboy

het is te hopen dat wij ook aan het strand kunnen zitten, de afgelopen week was het niet al te best weer het goede weer zit er wel aan te komen maar dat kan voor 24 Januari snel veranderd zijn. dus we zullen zien.

ik zou ook wel veel vaker willen gaan, maar helaas het geld laat het niet toe :-S
en de werkgever ook niet.

Groetjes Dicle

Persoonlijk vind ik Alanya in de winter heerlijk: geen toeristen, geen nachtleven, geen domme toeristenwinkeltjes maar even een echte Turkse stad. Alhoewel dat ook wel aan het veranderen is omdat steeds meer mensen er ook 's winters komen. Maar je moet ervan houden en als je iemand bent die elke avond in de Robin Hood wil staan kun je beter in de zomer gaan.

Ben ik helemaal met je eens in de winter heeft alanya echt de Turkse gezelligheid en warmte,je voelt dan meer de gezellige turkse cultuur als in de zomer. Maar alanya blijft en is een super plaats winters en zomers maar toch heel anders in de zomer dan in de winter.

:zon02:Ben ik helemaal met je eens in de winter heeft alanya echt de Turkse gezelligheid en warmte,je voelt dan meer de gezellige turkse cultuur als in de zomer. Maar alanya blijft en is een super plaats winters en zomers maar toch heel anders in de zomer dan in de winter

@ meref… ik ben gelukkig niet iemand die elke avond in de Robin Hood wil staan dus dat komt wel goed hihi.

de tickets hebben we binnen dus nog ff 2 weken aftellen !
alleen zijn de vliegtijden niet zo gunstig, 10.50 uur heen en 6.50 uur weer terug :frowning:
maar dat mag de pret niet drukken.
dan hebben we nog 6 dagen om te genieten van het alanya in de winter. en hopelijk 2 excursies die ik graag wil gaan doen.
ik heb er zin in :smiley:

hoi hoi

terug van weggeweest.

onze vakantie zit er helaas weer op in Alanya.
we hebben een goede vakantie gehad van de 6 dagen dat we daar waren hadden we 2 dagen regen en 4 dagen zon heerlijk weer.
we hebben 2 excursies gedaan een dorpentocht en een boottocht.
de boottocht was echt de moeite waard, en we hebben dolfijnen gezien , geweldig !

Groetjes Dicle