Airline kiezen

Ik zit naar tickets te speuren en ik kan uit 2 airlines kiezen voor een leuke prijs. Maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. British Airways via London Gatwick of Austrian Airlines via Wenen. Beide airlines hebben op de heen en terugvlucht een overstap van ong. 5 uur dus reistijd is identiek. Met het betalen van een prebooked seat is de Austrian Airlines ong 50 euro duurder.

Welke zal ik kiezen. het betreft een reis in januari 2016 dus in de winter. Wat is een fijnere luchthaven om zo lang over te stappen London Gatwick of Austrian Airlines? Iemand ervaring met beide airlines? Welke is beter?

Ik ben nooit via London Gatwick gevlogen en ik heb nog nooit met Austrian gevlogen, maar ik denk dat je misschien vanaf Wenen nog wel even de stad in kan als je 5 uur overstap tijd hebt, misschien iets om mee te nemen in de overwegingen.

Je schijnt ook nog ergens te kunnen zien, hoe groot de beenlengte is per maatschappij. Misschien is dat ook bij jou van belang?

Ik ben niet zo groot dus bij mij is de beenruimte altijd wel goed. Maar het is natuurlijk altijd wel fijner als je idd toch net iets meer ruimte hebt. Thanks voor de tip ik zal es gaan zoeken.

Stoelafstanden kun je vinden op Seat Guru, www.seatguru.com daar zie je als je weet welke vlucht je hebt geboekt ook welke stoelen beter en minder goed zijn. Als je tijdens je tussenstop op het vliegveld blijft (5 uur is nou ook weer niet echt lang) is Gatwick groter en is er dus meer te zien dan in Wenen. Wenen is qua stad wellicht makkelijker te bereiken en leuker