AirAsia in Bangkok

AirAsia, de budgetmaatschappij die het nog steeds goed doet, heeft een nieuwe boekingsmogelijkheid geopend met een kantoor op Khao San Road, het rugzaktoeristencentrum van Bangkok. Hierdoor kan er meer persoonlijke service verleent worden en is er een keuze uit verschillende betalingsmethoden. De manager van Thai AirAsia zegt dat de opening van dit kantoor en het kantoor in Chiang Mai het vertrouwen aangeven dat de maatschappij heeft in de toekomst en ontwikkeling van de Thaise toeristenmarkt.

*Bron: Thais Verkeersbureau / www.thaisverkeersbureau.nl *

Wij zijn net terug van een reis van 3 mnd in Azie, waarbij wij 10 vluchten geboekt hadden bij Airasia. Al deze vluchten verliepen naar wens. Via de website van Airasia kun je, als je je vluchten vooruit boekt, zeer goedkoop vluchten boeken.

Jac

Hallo,

Ja mijn man en ik vinden Airasia ook helemaal geweldig en ze breiden steeds verder uit. We gaan binnenkort weer vliegen met ze van Penang Malaysie naar Bangkok voor 40 euro geweldig. Verder voor 80 euro van Bangkok naar Hong Kong is wel enkele reis maar het is toch geweldig dat het zo goedkoop kan. Deze prijzen die ik hier noem zijn voor 2 personen.

gr van Moira

Dag,

Even een vraagje tussendoor: de volgende keer dat wij weer naar Thailand gaan willen we ook binnenlandse vluchten maken. Hoe lang van te voren boeken?

Ton>>>

Bij Airasia werkt het zo hoe eerder je boekt hoe goedkoper ze hebben nu een actie dat als je volgend jaar gaat vliegen dan betaal je alleen tax helemaal geweldig.

gr van Moira

Wel boeken via internet ook al vlieg je dezelfde dag nog. Boeken bij een kantoor/balie van Air Asia is stukken duurder.