Air Asia biedt momenteel weer veel stoelen binnen Thailand en overig Azie aan vanaf 0 euro (exclusief luchthavenbelasting; in Azie mag er nog zo geadverteerd worden i.t.t. Nederland).
Boekingsperiode: 18 april (nu dus al mogelijk) - 20 april
Vertrekperiode: 1 oktober 2007 - 29 maart 2008
Net even gekeken naar bijvoorbeeld een retourtje Bangkok-Chiangmai in november en deze kan al geboekt worden voor een kleine 2600 Baht voor 2 personen.
Volgens mij is het geen probleem om bij Air Asia tickets te betalen met een creditcard van iemand die niet meereist.
Ik kan me herinneren dat ik een keer een ticket van Bangkok naar Udon Thani heb gekocht voor mijn vriendin en deze betaald heb met mijn creditcard terwijl ik niet meevloog.
Het zou natuurlijk kunnen dat dit veranderd is, dus misschien is het het beste als je even contact met AirAsia opneemt.
Heb ook even voor je op de website gekeken maar kan hierover zo snel niks vinden…
Hallo Dishere
… van tevoren boeken is zeker goedkoper - heb op 24 april 3 retourtickets Bangkok - Phuket (AirAsia Thailand) gekocht voor in totaal bijna € 140 :unibrow: (hiervan is ruim € 90 tax, maar die moet je toch altijd betalen). Dit komt dus neer op € 16 (ex Tax) per ticket. Voor dit bedrag hoef ik Juli niet aan te komen, want dan zijn ze al weg.