Air Asia

Hebben jullie ervaring met deze maatschappij? Hebben ze vaak lange vertragingen of vallen vluchten uit? Ik wil met Air Asia naar KL vliegen om daar het vliegtuig naar AMS te pakken en wil dat niet missen.

Ik ben verschillende keren met ze van en naar Bali gevlogen en altijd zonder vertraging.

Kies wel voor een ruime overstaptijd als je naar KL vliegt, je moet namelijk je bagage oppikken, door de douane en naar een andere terminal.

Ik kan met 2 of met 4 uur overstaptijd reizen. 4 uur lijkt me safer.

Ook Air Asia is begonnen met het schrappen van de minst renderende vluchten binnen hun organisatie. De eerste die gestopt worden, zijn de vluchten van KL naar Europa (Londen en Parijs) en een groot aantal vluchten naar India.

Later dit jaar wordt er weer een serie vluchten beeindigt, echter nog niet met naam genoemd. Goed de berichtgeving in de gaten houden dus.

Maar, de trajecten KL - DPS en SIN - DPS zit altijd goed vol, dus die vluchten zuller er niet zo snel uitgeknald worden.

Een prima budget maatschappij. Op de terugweg (Denpasar - Singapore) hadden we een kleine vertraging van 20 minuten.

Koffers kun je laten doorlabelen waardoor je verder niets anders hoeft te doen dan te wachten tijdens het overstappen.

dit kan niet als je met een andere maatschappij verder vliegt.

Mijn grote favoriet om binnen Zuid-Oost Azië te reizen!