Wij staan op het punt om een aantal vluchten te boeken met Air Asia voor deze zomer. Wij zouden begin augustus na 3 weken Borneo op Kuala Lumpur vliegen en dezelfde dag doorvliegen naar Sura Thani (Thailand). Tussen de aankomst in KL en de volgende vlucht zit wel net geen 2 uur. Geeft dit voldoende ruimte voor de overstap? Moet je voor een 'internationale ’ vlucht uit de terminal of zijn vluchten van Air Asia in dezelfde terminal. Kan iemand ons meer info geven?
Dag Cindy
2 uur is voldoende tijd genoeg ook voor internationale vluchten. kijk ook een op de website Maswings zijn soms goedkoper dan Air aisia, http://www.maswings.com.my indien u incheck in KK laat ze het weten dat u doorvlieg, jiust te hopen dat de vlucht niet verlaat word ter plaatse.
Bernard vanuit Borneo
Wij hebben nu een paar keer behoorlijk vertraging gehad met Airasia en zelfs een keer beleefd dat onze vlucht een dag van te voren nieuwe vliegtijden kreeg, waardoor we opeens 1 uur eerder vertrokken.
Als je op safe wilt spelen is het beter om een langere tussenstop te maken. Ik reken zelf altijd met 3 uur.
Ik had de site van MASwings er al eens op nagekeken voor binnenlandse vluchten in Borneo maar de prijzen waren toch hoger dan ik dacht. Voor een vlucht vanuit KK naar Miri kreeg ik een prijs die 4x hoger was dan die van Air Asia.
Ik had graag op Mulu willen vliegen maar voor 2 volwassenen en 2 kinderen zou ik 996 MR moeten betalen. Ik vond dit toch aan de dure kant voor een korte trip. Is dit de normale prijs? Of ligt dit aan het hoogseizoen? (wij zullen in Borneo zijn in de periode juli/augustus.
Heeft u nog tips voor betaalbare en geschikte verblijven in de jungle met 2 kinderen? Wij zouden graag enkele dagen in de jungle logeren…
Ik sluit me aan bij Nunu, wij hadden recent een tussenstop van 2 uur in BKK met Airasia, de vervolg vlucht haalden we maar net.
Nu is LCCT in KL wel wat beter georganiseerd dan BKK maar ik zou toch een overstap van 3 uur plannen. Ik lees liever een boek dan dat ik een nieuwe vlucht kan gaan boeken :).
Oh en vergeet niet dat je bagage niet wordt doorgestuurd naar het volgende vliegtuig tenzij je daarvoor hebt gekozen bij het boeken van je tickets (volgens mij alleen met bepaalde vluchten).