Air Asia (bagage)

Ik zou graag boeken bij air asia van Chiang rai naar Bangkok , Phuket .
Moeten we de bagage ophalen of wordt ze doorgelabeld in BKK?
Bij terugkomst ( met air asia) van Phuket , BKK reizen we terug naar Belgie met Ethiad moeten we ze hier ophalen in BKK of wordt ze doorgelabeld.

Dank bij voorbaat !

Nee, je zult voor iedere vlucht je bagage opnieuw in moeten checken.

Theo

OK Theo bedankt Frank .

staat ook overduidelijk op hun webiste-net als bvb by RYAN of EZ in Europe-
ELKE vlucht geldt als nieuw. ze zijn ook NIET verantwoordelijk als er vlucht uitvalt en je daardoor een andere mist. vandaar die gedkoopte.
Ze hebbe sinds kort direkte vlucht CMAI-Phuket-misschine kan je nog omzetten? CMai is redelijk dicht bij CRai.

Thanks.
Inderdaad het is een drietal uurtjes rijden ik ga eens nagaan, ik heb nog geen bevestiging van mijn vluchten .
mvg Frank

Sorry dat ik je niet kon helpen Frank,heb zelf nog nooit met air asia gevlogen,dit ga volgende maand gebeuren.Ik zal het aan je weten vertellen hoe de vlucht is verlopen,alsook de afhandeling van de bagage.gegroet:georgessiam.

Wij hebben ook een interne vlucht geboekt van BKK naar Chang Mai met Airasia, ben ook erg benieuwd hoe dat zal bevallen.

Weet trouwens iemand wanneer de Skytrain vanaf het vliegveld up and running is??

Al zo’n 20 keer met AA gevlogen zowel in Maleisie als Thailand. Ooit 1 keer een uur vertraging bij vertrek gehad voor het overige nooit. Wat ze wel doen, is wanneer iedereen er is gewoon eerder vertrekken! Geen nadeel, dunkt mij.

Voor wat betreft bagage ook nog nooit problemen gehad. Wel neigt men er naar erg strikt de regels toe te passen bij inchecken (gewicht). Groot gelijk hebben ze wat mij betreft, maar voor onwetende passagiers vaak hoogst irritant.

Air Asia vliegt met nieuwe Airbussen en vriendelijk personeel, veel value for money, naar mijn smaak.

De airportlink zou op 5 december (verjaardag van de koning) open gaan. Heb ze de afgelopen maanden flink zien testen, maar die datum gaan ze niet halen volgens de laatste krantenberichten.

A) AirAsia = Prima maatschappij; niets op aan te merken.

B) De voor mij laatstbekende info omtrent gereedheid van de Skytrain, was richting April-Mei 2010. Vind het spijtig, want dat is net na mijn vertrek uit BKK.

Groet,
Joe

Had onlangs een artikeltje gelezen op Bangkok post,en in princiepe zou het eind mei begin juny worden!!Maar zoals altijd veranderen ze steeds de deadline,ben is curieus??gegroet:georgessiam.