Afscheidsfeest - Deel 3 sponsoring

(origineel bericht op be-more.nl)

Afscheidsfeest - Deel 3 sponsoring

Het zit erop! Drie maanden vrijwilligerswerk. Ik heb me er natuurlijk ook op ingesteld, maar voor mijn gevoel waren twee maanden te kort geweest en 4 maanden te lang. Ik ben dus heel blij met mijn keuzes. Ik heb werkelijk de tijd van mijn leven gehad. Ook ben ik ontzettend blij dat mijn tijd in Afrika er nog niet op zit… Integendeel, ik heb nog een heel mooie reis voor de boeg.

Gisteren (donderdag 15 december) heb ik mijn afscheidsfeest gehad, het was een drukke, dolle boel, met veel eten, met speeches, speeches en nog eens speeches. We waren in totaal met 17 man dus dan kun je nagaan hoe lang het duurt als iedereen even op zijn gemak gaat speechen. Desalniettemin was het heel ontroerend.

Dit afscheidsfeest was voor mij ook het moment om het sponsorgeld over te dragen aan Moses als projectleider, in totaal is er bijna 500 euro opgehaald, waarvan het grootste deel naar de school is gegaan en ook nog een gedeelte naar Kim.

Dan is dit natuurlijk ook een mooi moment om alle sponsoren te bedanken. Op de foto’s kun je zien hoe dankbaar ze waren, ze zijn op hun knieën gegaan, hebben een dansje gedaan, hebben me opgetild, hebben geklapt. Het was een beetje dubbel om alle credits te krijgen terwijl anderen gedoneerd hadden. Ik heb heel duidelijk verteld dat ik het aan jullie te danken had en heb beloofd hun dank over te brengen. Dus bij deze:

Wil en Liesbeth Jaspers
Martien en Anneke Jaspers
Bertie en Eddie Buelens
Irma Wagenaar
Anke Baltussen
Familie Baijens
Ronnie, Anke, Thijs, Marian, Jeroen, Rosalie, John, Chantal, Maarten, Mark en Inge

BEDANKT!!!

Veel mooie woorden en veel cadeautjes later zijn we gezamenlijk nog even de kroeg ingegaan en hebben we onze heupjes nog eens flink losgegooid, en dat kunnen de Afrikanen wel hoor!

(origineel bericht op be-more.nl)