(origineel bericht op be-more.nl)
Afscheid
Hoi allemaal
Nou dan is nu echt het moment gekomen van afscheid nemen bij Mother of Peace! Koffer is al grotendeels gepakt en vanmiddag nog even extra veel knuffelen met alle kids! Want morgen ochtend ga ik al om 9uur sochtends naar het vliegveld om Menno op te halen en dan begint onze vakantie!!!
Ik kijk er zo naar uit!
Afgelopen week is hier weer in een sneltreinvaart gegaan. Door de kerst is de week dan ook wel gek geweest. Het ‘kerstgevoel’ bleef wel een beetje uit, maar we hebben het wel erg gezellig gehad. Kerstavond hebben we gebbq’d. Was erg leuk om met kerst met 30 graden te bbq’en ipv met 3 graden te gourmetten! Bijzonder om zo mee te maken. Eerste kerstdag hadden we een uitgebreide kerstlunch bij Mother of Peace. We waren uitgenodigd om bij de oprichters van MoP te komen samen met familie. Wel beetje apart om daar tussen te zitten, maar wel erg lief. We zijn daar dan ook letterlijk de hele middag geweest om te lunchen haha. En s’avonds hadden we ons eigen 3 gangen menu nog! Ik heb mij die dag lekker tonnetje rond gegeten.
Tweede kerstdag zijn we naar Galleria gegaan. Er is daar vanalles te doen, dus dat was wel leuk. We zijn een rondje wezen shoppen, we hebben gebowld en lekker uiteten geweest. Weer genoeg gegeten, waarschijnlijk net als jullie in Nederland!
Vanochtend ben ik nog met de kids naar het zwembad geweest. Dit was erg leuk, maar ook een behoorlijke verantwoordelijkheid vind ik. De kinderen konden niet allemaal zwemmen dus die nam je dan in je armen mee het water in. En hingen beetje aan de rand van het zwembad. Af en toe snap ik dan ook weer wel die protocollen in Nederland hoor! Moet er niet aan denken dat er wat gebeurd. Maar gelukkig waren we met veel, dus genoeg armen:)
Wel bijzonder om zo samen te zwemmen en de kinderen zo blij te zien. Dat maakt je dag weer goed!
Nou vanmiddag dan nog flink en veel knuffelen en dan zijn 2 maanden Mother of Peace al weer voorbij. Zo raar! Het ging zo snel. Ik had het voor geen goud willen missen. Bedankt iedereen voor alle leuke reacties, smsjes en mailtjes. Nu ga ik lekker 3 weken reizen met Menno. Geen idee of ik wifi heb ergens, dus misschien wel of misschien niet een nieuwe blog. En anders spreek ik jullie allemaal weer over iets meer dan 3 weken!
Veel liefs Manon