(origineel bericht op be-more.nl)
afscheid nemen…
Hallo allemaal,
Waar moet ik beginnen…als eerste maar weer om jullie allen te bedanken voor al jullie reacties. Het is echt super om deze te lezen! Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Inmiddels ben ik in Tanzania beland en heb een prachtig hutje op het strand weten te bemachtigen met uitzicht op het victoria meer. Prachtig (om de jaloezie wat minder te maken, bedenk er wat regen en frissigheid bij,
)
De laatste week stond in het teken van afscheid nemen, maar dan natuurlijk ook van een begin!
vorige week vrijdag ochtend, mijn laatste ochtend bij FOHO! We hebben geevalueerd over de afgelopen 4 weken en al onze punten werden goed ontvangen. leuk om te zien. Ook moest ik een evaluatieformulier invullen! jawel, die hebben ze hier ook! maar vind het een onwijs goed initiatief, heb er zeker ook veel complimenten opgezet in de hoop dat ze daar op schrift meer mee kunnen, dan verbaal.
Ik heb nog prachtige cadeautjes gekregen (zelfgemaakte moneybelt in 2 maten). deze liggen al in Nederland samen met souveniers en een usb stick vol met foto’s. dit alles is mede mogelijk gemaakt door Gijs! (bedankt Gijs)
afscheid nemen is iets raars en de mensen zijn hier zo dankbaar dat je geweest bent. soms dacht ik wat doe ik hier, wat draag ik bij, maar blijkbaar voor hen is het toch zinvol! daar ben ik alleen maar blij mee!
mijn laatste ritje op de bodaboda van foho met anthony en jasper achterop!
vrijdagavond hebben we met alle Be more volunteers een BBQ en dansen in de Ambiance! Een super afscheidsfeest met heel veel lol en plezier!
Had ik verteld over Olivia die we een beetje hebben leren zwemmen. zij was ook bij de ambiance en toen was het haar beurt om een ander iets te leren…helaas was ik een slechtere kandidaat om te leren dansen, dan dat zij was om te leren zwemmen. Gezellig was het wel.
Het was een latertje…en na 1 uur slaap stond de bus al klaar om michaela en mij naar kibale forest te brengen. Wat katerig stapte ik in. Elisabeth en Samira waren zo lief om uit bed te komen en ons uit te zwaaien…
daar begon het volgende avontuur…nog helemaal niet beseffend, want we gingen wel vaker een weekend weg, maar ja dan zag je elkaar op maandag of zondagavond weer…