(origineel bericht op be-more.nl)
Afscheid en vertrek
<em>Lieve allemaal, </em><em>het is dan zover… Mijn laatste avond in Nederland. Het waren me de laatste twee dagen wel. Van alles gebeurd en daardoor geen tijd gehad om na te denken over mijn vertrek. Aan de ene kant maar goed ook… minder stress en zenuwen daardoor. </em><em>Nu zit ik dus heerlijk met mijn laptop op schoot bij oma Nel op de bank naar het lekkere gekibbel van oma, tante Yo en ome Wim te luisteren terwijl ik mijn eerste verslag voor jullie alle typ. </em><em>De afgelopen week langzaam afscheid genomen van iedereen. Gezellig met Edith naar de film geweest en op woensdag heerlijk gegeten bij tante San en ome Ron. Donderdag met mijn ouders en broertjes uit eten geweest en toen brak de vrijdagochtend aan waarbij ik mijn ouders uit zwaaide. Oma Kitty heeft een dikke kus gekregen en opa Koos een kus op de bol en een klap op de schouder. Vandaag met Swaas onze laatste snack bij de Mac gegeten met zijn twee. Morgen nog even ome Wim en tant Yo een zoen geven en oma Nel een knuffel en dan begint het grote avontuur!! </em><em>Ik zal jullie vertellen; ik ben zenuwachtig en ik vind het spannend, maar ik weet diep van binnen dat het me ook gaat lukken!! </em><em>En wat is nou mooier dan elke dag kinderen om je heen in een prachtig land!!?? </em><em>Ik houd jullie allen op de hoogte!! </em><em>Dikke kus en veel liefs </em><em>xxxxx</em>