afrika

hallo even voorstellen mijn naam is froukje, getrouwd ,met jorrit, we zijn in de zestig, en maken graag mooie en lange reizen, we zijn al in nieuwzeeland geweest, met de camper 5 weken rondgereden (super) in thailand een rondreis van drie weken, en zijn nu van plan drie weken rondreis in zuid afrika te gaan doen, en daar hebben we super veel zin in. verder trekken wij zomers met de caravan europa in en binnenkort zelf met een camper!! kortom we willen graag nog wat genieten!! groetjes froukje

heb gelijk al een vraag, wij gaan rondreis zuidafrika doen en reizen van johannesburg naar kaapstad met een auto (samen dus) het advies is malariapillen te nemen, maar wij zijn maar drie dagen in het paul krugerpark, waar volgens de kenners de kans het grootst is om iets op te lopen, maar ik gebruik een antidepresiva en nu heb ik gehoord dat malariapillen en antidepresiva niet metelkaar gaan, weet iemand hier iets van? froukje

Hoi Froukje,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Zuid Afrika!
Zuid-Afrika heeft een adembenemende natuur en een rijke fauna en flora.
Je kan er op safari in één van de tientallen nationale wildparken (zoals het Krugerpark) of in één van de vele privé-wildparken.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Zuid-Afrika Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen,Froukje!
groet,georgessiam.