African Secrets Tours

[edit door mod: reclame verwijderd]

Hallo mijnheer de oprichter van African Secret Tours.
Gefeliciteerd met uw prachtige gloedjenieuwe website, gemaakt en geregistreerd in Rotterdam. Ziet er allemaal puik uit, complimenten!

Wat ik me afvraag Fabian Derrick of Fabian Ssubi Kizito, hoe U zich ook wilt noemen beide is prima wat mij betreft (zie bericht beneden) is of U misschien ook een gastenboek of referenties hebt van klanten die eerder met U op safari zijn geweest?

Via Google kom ik niet verder dan een aantal verwijzingen van maar liefst zes posts op forums van deze site.

Ook van de moederorganisatie (?) in Kampala Uganda www.africansecrets.ltd.ug/ zegt Google niets over referenties die op internet te vinden zijn.

Vraag: hebt U referenties of bent U enkel uzelf aan het promoten?
Dit bericht jongsleden was toch van U?

Bron: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Beste Kenya,

Bedankt voor u reactie.

Allebei de namen zijn prima. Wat betreft de referentie, daar werken we momenteel hard aan. Onze websites waren tijdelijk onder constructie, vandaar dat alles nog niet optimaal werkt. Het bericht wat u gepost heeft komt van dezelfde persoon.

We hebben enkele kanalen gekozen om in Oost- Afrika geinteresseerden te benaderen en dit is er één van.*Door middel van dit kanaal willen wij hen helpen met hun vragen, wat hopelijk zal resulteren in een succesvolle safari.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

met vriendelijke groet,

Fabian (Derrick) Ssubi Kizito
African Secrets Tours
Info@afriacnsecrets.nl

Betreft: Referentie

Beste Kenya,

Enkele referenties staan op onze Facebook website

Facebook deze link niet werken is er een andere link op onze WW profile.

Succes

Met vriendelijke groet,

African Secrets Tours
Info@africansecrets.nl

Die pagina had ik al gevonden Fabian (Derrick) Ssubi Kizito. Hier de werkende facebook link.

Wat we allemaal wel een klein beetje vreemd mogen vinden …

U gebruikt op dit forum 2 namen om hetzelfde bedrijf aan te prijzen, treur niet, dat doen meer in Nederland gevestigde touroperators op deze en andere Nederlandstalige fora.
U ondertekend met 2 verschillende namen.
Uw relatie met African Secrets Tours is: oprichter of vertegenwoordiger, shoot me :kus:
Uw schrijfwijze is 2 X totaal verschillend (de mijne is altijd slecht, ik weet 't).

Op de bovenstaande facebook link wordt niet verwezen naar www.africansecrets.nl , of naar www.africansecrets.ltd.ug zoals in bovenstaande posts door U genoemd.

Wel wordt op de door U genoemde facebook link verwezen naar een website die wel HEEL veel op www.africansecrets.nl lijkt, namelijk http://www.ugandagorillasafaritours.com/ en niet naar de door U genoemde www.africansecrets.ltd.ug.

De 2e website is netjes in 2007 geregistreerd zoals vermeld op beide twin sites, anders dan de .NL tweeling versie die pas sinds kort in de lucht is, bovendien is de originele site in Uganda geregistreerd en niet in Rotterdam geregisteerd zoals de .NL versie.

Bent U nu oprichter, vertegenwoordiger of een tussenpersoon met een compleet met een gekopieerde website?
Vanwaar al die onduidelijkheid over zaken?

Beste Kenya,

Het is goed dat u zeer attend bent.Hier ondervind u de gegevens van het bedrijf.

African Secrets Tours
K.v.k 52207749
BTW NL227698873B01
ABN AMRO 550060057
SGR Inbehandeling

African secrets is één bedrijf die meerdere websites heeft.De Website waar u het over heeft http://www.ugandagorillasafaritours.com/ we hebben in het engels en since kort in het Nederlands.Voor de zekerheid noem ik al onze websites.
www.afriacnsecrets.nl
www.africansecrets.ltd.ug
www.ugandagorillasafaritours.com
www.gorillatourism.com
www.gorillatrekkingrwanda.com
www.toursinuganda.com
www.kenyasafarivacations.com
www.gorillasafarisinuganda.com

Mijn volledige naam is Fabian Derrick Ssubi Kizito.Zoals ik eerder aangaf zijn de websites in constructie. Ik ben nu de oprichter van African Secrets Tours in samenwerking met african secrets in Oeganda en Kenia.

Als u naar www.africansecret.nl gaat en u klint vervolgens op contact zult u zien dat AFRICAN SECRETS TOURS(NEDERLAND) erbij staat.

Vanwege al u vragen kunt gerust contact opnemen met de telefoon nummers die vermeld zijn.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Fabian(Derrick) Ssubi Kizito
African Secrets Tours
Oprichter
Info@africansecrets.nl

Beste Kenya,

Mocht u niet tevreden zijn met de informatie die ik heb verstrekt.
Verzoek ik u contact (00256756559910 of 00256782525699) op te nemen met de hoofdkantoor in Uganda.
U vraagd naar de Managing director Benard Kireta of Adriana Ssali Sentongo om te bevestigen dat African Secrets Tours gevestigd in Nederland een samenwerkings verband heeft. De Oprichter hier van is Fabian Derrick Ssubi kizito. De African Secrets Tours dat gevestigd is in Rotterdam op de brede hilledijk 73D 3072KD.
Mocht u zelf met mij contact willen is dat ook mogelijk via 0684572691 of via info@africansecrets.nl

Hierbij geef ik u ook een website met (The Association of Uganda Tour Operators (AUTO) met de gegevens van ons bedrijf.
http://www.auto.or.ug/members/africansecrets.htm

Nogmaals ik vind het prettig dat u attend bent,want tegenwoordig regelt iedereen reizen en weten we niet we kunnen vertrouwen.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

African Secrets Tours
Info@africansecrets.nl

Of dit nu voor helderheid zorgt in zake transparantie, ik betwijfel het.
Voor de volledigheid van uw laatste bericht, hier de complete lijst van websites op 08-20-2009, 12:18 AM.
Bron: http://forum.siteground.com/archive/index.php/t-12317.html

[ol]
[li]www[.]allafricasafaris[.]com
[/li][li]www[.]toursgorilla[.]com
[/li][li]www[.]ugandagorillasafaritours[.]com
[/li][li]www[.]toursinuganda[.]com
[/li][li]www[.]safarisgorillas[.]com
[/li][li]www[.]gorillatourism[.]com
[/li][li]www[.]ugandatourismguide[.]com
[/li][li]www[.]abaglobaltours[.]com
[/li][li]www[.]gorillasafaris.toursinuganda.com
[/li][li]www[.]uganda.toursgorilla.com
[/li][li]www[.]uganda.safarisgorillas.com
[/li][li]www[.]www.gorillatoursandsafaris.com
[/li][/ol]

Nu haal ik er 1 website uit he, deze http://www.allafricasafaris.com/contact.html

Daar staat als Keniaans contactkantoor RAYLENNE TOURS & SAFARIS
P.O. BOX 1229, NAIROBI

Dit is toch echt een ander bedrijf dan African Secret Safaris of Tours, of whatever :cheer:

Persoonlijk zou ik kiezen om bij een lokaal kleinschalig safarikantoor te boeken en niet bij een halfduister Nederlandse safarifarm met meer websites dan personeel.

Zeg nu zelf, Fabian (Derrick) Ssubi Kizito, U neemt toch ook geen kaas mee uit Uganda naar Nederland?

Beste Kenya,

Ik heb u de nodige informatie gegeven om te achterhalen wat ons bedrijf doet of bestaat en met wie wij samen werken.
Neem a.u.b contact op me de gegeven telefoon nummers inplaats van ons bedrijf zwart proberen te maken.
Ik vind het prima dat u reizen organiseerd in Kenia(keep that good work up).
Om vervolgens op een belachelijk manier om African secrets zwart te maken is vervelend.
Als u zodanig geintereseerd bent in ons bedrijf,zijn wij bereid om u te ontvangen en u te woord te staan.
Dit kan in Nederland,Uganda of Kenia.
Mocht dit geen goede voorstel zijn wil ik u een andere voorstel doen.
Neem contact op met FLY BEST TRAVEL en vraag vervolgens naar DHR Z.Bhoelai Product Manager,vraag wie haar reizen organisteerd in Oost africa.

Bedankt

Fabian Derrick Ssubi Kizito

He wat jammer van die laatste reactie, bovendien lees ik net op uw WW-profiel
Laatste Activiteit: 19-03-11 02:39
Huidige Activiteit: Modifying Contact or Ignore List.

Wellicht zou U Giling of Mwende van dit forum kunnen contacteren om te bevestigen dat ik mij niet bezig houd met het organiseren van reizen.

Ook vind ik het absoluut niet interessant om mij voor wat voor reden dan ook onder verschillende namen in te schrijven op deze site :wink:

Een laatste vraag: klopt het dat U in Kenia ook nog actief bent onder de naam KENYA SAFARI PLACES zoals op de facebook link staat?

Ik vind uw reacties bijzonder leerzaam voor de lezers van wereldwijzer…
Vandaar dat het telefoontje waarschijnlijk niet door zal gaan helaas.

Success en ehh

:zon02:

Beste Kenya,

Uiteraad is het van belang op positief te blijven.
Nogmaals de werkzaamheden die u verricht zullen wel goed zijn.
Mocht u op een website african secrets limted (trade mark) zien staan dan is het inderdaad onderdeel van ons.

Jammer dat het telefoontje uitblijft,mocht u zicht toch bedenken zullen we zeker te woord willen staan.

Ik wens u dan ook succes toe met u werkzaamheden op wereldwijzer.

met vriendelijke groet,

Fabian (Derrick) Ssubi kizito
African Secrets tours
info@africansecrets.nl

Maar … waar bent U nu gevestigd? Rotterdam of Kampala?
U spreekt zichzelf tegen, waarom?
Die websites, zijn die nou van U of van “samenwerkingsverbanden”?

U schrijft zichzelf onder verschillende namen in op een forum
Waarom is African Secrets Tours zo geheimzinnig?

Van de 12 websites is er wel geteld 1 goede recentie sinds 2007.
Hoe komt dat?

Valce start misschien?

Beste Kenya,

Het lijkt mij toch handig om een telefoontje te plegen want u zit nogal met een heleboel vragen over ons bedrijf(wat uiteraad goed is).
Wij zullen u alles meegeven betreft tot standkoming van African secrets, de websites,vestigingen en de medewerkers.

Met vriendelijke groet,

African secrets Tours
info@africansecrets.nl

Beste Kenya,

Ik heb u informatie gegeven over ons bedrijf.
De kamer van koop handel nummer en BTW,Prive nummers van African secrets managing directors en de namen.
Vervolgens nodig ik u uit voor uitleg over African Secrets,heb ik geen duidelijk antwoord op gekregen.

Op al u vragen heb ik netjes mijn medewerking verricht.
Wij hebben geen geheimen,de enige geheimen de u zal ontdenken zijn te vinden in de safari’s in Oost afrika(mocht u daar niet zijn geweest)vanwege de naturen en culturen.

Met vriendelijke groet,

African Secrets Tours
info@africansecrets.nl

Ik wil hier toch even op reageren.

Toevallig weet ik dat “Kenya” een zeer integer persoon is die al jaren in Kenia woont. Hij houdt zich enorm bezig met de plaatselijke bevolking en helpt hen waar hij kan. Verder hoopt hij dat de locals een beter leven krijgen omdat ze dat verdienen. Misschien ziet hij Uw bedrijf met toch een beetje wazige/dubbele/onduidelijke etc info als een bedreiging voor de plaatselijke bevolking die ook erg hard zijn best doet om een boterham te verdienen en soms er iets op…

zijn hart is goed en zeer betrokken bij Kenia, niets meer en niets minder…
Het heeft niets met reizen of whatever te maken.

fijne dag!

Best Gilling,

Het is fijn dat dhr Kenya dit doet,dat stel ik zeker op prijs omdat ik het leven in Oost Africa ken.Ik leg elke jaar vier keer de reis af naar het oosten van Afrika omdat wij ook een project hebben met Erikshjalpen.
Dit is een zweedse organisatie dat kinderen in Uganda en Kenya helpt.

Vanwege wazige/dubbele/onduidelijke ect. info wil ik of mijn collega’s hem te woord staan,zodat hij kan bevetigen dat wij totaal geen dreiging zijn voor de plaatselijke bevolking.

Met vriendelijke groet,

Fabian (Derick) Ssubi kizito
African Secrets Tours
info@africansecrets.nl

Toch kunt u niet ontkennen dat grotere organisaties uit het buitenland de safari´s aanbieden en zelf de meeste winst opstrijken en daardoor weer de locals maar weing overhouden van een safari.
Ik noem een Neckermann etc. Uw organisatie ken ik niet, dus oordeel ik ook niet over maar ik kan me ook voorstellen dat je, als je in Kenia leeft en de mensen om je heen ziet strijden om een bestaan op te bouwen met bijvoorbeeld een safaribedrijfje, je ergert aan grotere buitenlandse bedrijven die ook deze vis weer voor hun neus wegkapen.
Ik denk dat dit gevoel en het feit dat er al vele mensen onder verschillende namen met verkeerde bedoelingen op deze site gereageerd hebben of zichzelf gepromoot hebben, Kenya het gevoel geven dat er weer iemand de boel probeert te bedonderen over de rug van de Kenianen.

Probeer het eens vanaf de andere kant te zien, alsof het bedrijf niet van jou is maar dat je je eigen posts leest door de ogen van een vreemde…
Wel fair dat je alle gegevens zo vrij geeft moet ik zeggen.

Best Gilling,

Uw reactie is volkomen te recht, ik ben zelf opgegroeid in de omgeving en weet hoe het eraan toe gaat.Ons bedrijf is aardig groot,wij doen zeker wat terug voor de lokale bevolking zoals scholen,ziekenhuizen en waterleidingen aanleggen met de hulp van EriksHjalpen.

Nogmaals de werkzaamheden die dhr Kenya verricht vindt ik top. Stiekem hopen de hedendaagse afrikanen dat er meer van zulke mensen bestaan.
De plaatselijke bevolking moet zeker tevreden zijn met iemand zoals Kenya.

Omdat er misverstanden zijn ontstaan vanwege communicatie via het net willen wij graag dit met dhr Kenya in een persoonlijk gesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,

Fabian(Derrick) Ssubi Kizito
African Secrets Tours
info@africansecrets.nl

Wie bent U Fabian (Derrick) Ssubi Kizito?
Wat is African Secret Tours?

We lezen U bent of vertegenwoordiger, oprichter, of eigenaar.
We lezen 2 websites, die al snel 12 websites worden, gelanceerd vanaf 2007 en later.
Hoofdkantoor is in Rotterdam, vervolgens is het hoofdkantoor toch in Kampala.
Onder welke naam opereert African Secret Tours in nu eigenlijk in Kenia?
Bent U ook in Kenia geregistreerd?

Vanwaar deze vragen van mijn kant?
Simpel.
Zoals U weet met uw Ugandese achtergrond wordt de ontwikkeling van de overgrote arme bevolking tegen gehouden door:
De corrupte overheden in samenwerking met …
De rijke elite met hun grote uitbuitende bedrijven
Doordat enorme winsten doorgesluist worden naar het buitenland.

En wij maar geld sturen voor het volgende ontwikkelingsproject …
Geld voor scholing, terwijl er een schrijnend tekort is aan arbeidsplaatsen…
Kenia is enorm afhankelijk van import, export wordt geblokkeerd door westerse importbelastingen…

Bent U een reisconsullent die voor een Ugandees gevestigde reisorganisatie werkt, geen probleem, maar U claimt vertegenwoordiger, oprichter en eigenaar te zijn van een in Rotterdam gevestigde reisorganisatie.
Waar blijft de winst?

Daar zouden ik en mede forumlezers graag meer over willen weten … hebt U daar op 1 van uw minimaal 12 websites en minimaal 2 profielen op Wereldwijzer een linkje voor?

Horen deze 2 websites ook bij ? intokenyasafaris.com en botswanatravelguides.com beiden geregistreerd onder de naam Samson Elong van hetzelfde ? African Secrets Limited.

Ik ben het volledig eens met dit advies over AFRICAN SECRETS LIMITED wat betreft het boeken bij Keniaans gevestigde en geregistreerde toeroperators, vraag naar de regaistratie, dat staat vrij >>>