Advies voor Zhangjiajie/Avatar Mountains

Hoi allemaal,

Eind september wil ik vanuit Shanghai naar de Avatar Mountains. Dit zal ik in principe alleen gaan doen. Zijn er mensen die ervaring hebben in het reizen naar de Avatar Mountains?
Ik vraag me af of dit alleen te reizen is, ivm een taalbarriere of dat het beter is om een tour te boeken (die zoals ik nu zie, vrij prijzig zijn.)?

Hebben jullie eventueel andere tips?

Groetjes Tessa

Halo ik ben vorig week alleen naar de avatR mountains geweest. In pricincipe kan je het alleen doen. Is niet zo moeilijk. Van shanghai ga je dus naar zhangjijie en daar is de national park met de avatar mountains. Dus van centrum zhangjijie naar de national park is ongeverr 40 min met de bus. Wat ik heb gedaan en de meeste ook doen is , je neemt een bus van zhangjijie busstation naar wullingyuan ( is 40 min en kost 12 yuan ) en daar slaap je dan in een hotel. Ik zat in the destination hotel. Superproper en ze geven u een kaart en advies over verschillende routes. Van de hotel is het maar 5 min stappen naar se national park. Dus is veel beter ! Ik denk dat 2 volledige dagen genoeg zou moeten zijn. En in de park zelf staan er genoeg aanwijZingen in het engels en neem ook zeker een kaaart en dan zou het wel allemaal moeten lukken. Ingang is 248 yuan. Als je een student bent is het goedkoper :slight_smile: als je nog iets moet weten vraag maar