Advies route

Wij gaan eind mei/begin juni voor de eerste keer naar Noorwegen met 7 personen. Is onderstaande route haalbaar? Zijn er misschien nog must see’s in de buurt die ik vergeten ben? Moet je voor zeven personen hutten vooraf boeken? Is het noodzakelijk als je in hutten gaat slapen om pannen, borden en bestek etc. mee te nemen?

Dag1 Gothenborg-Oslo
Dag2 Oslo-Lillehammer
Dag3 Lillehammer-Roros
Dag4 Roros-Andalsnes
Dag5 Andalsnes-Alesund via Trollstigveien
Dag6 Alesund-Sogndalsfjora
Dag7 Sogndalsfjora
Dag8 Sogndalsfjora
Dag9 Sogndalsfjora-Eidfjord
Dag10 Eidfjord
Dag11 Eidfjord
Dag12 Eidfjord-Hovden,Telemark
Dag13 Hovden,Telemark
Dag14 Hovden,Telemark-Gothenborg
Dag15 Gothenborg-vertrek

Hoi Rugzakjes,

En hebben jullie antwoord gekregen op jullie vragen?
Misschien leuk om hier te plaatsen voor de volgende die met dezelfde vragen zit.

Groetjes John

Ik heb geen antwoord op mijn vragen gekregen maar ben inmiddels wel in Noorwegen geweest. Daarom beantwoord ik mijn vragen zelf maar.
Als je niet in de meest basic hutten gaat slapen heb je geen paane, borden bestek etc. nodig. Dit zit allemaal in de hutten. Wel is het handig om eigen beddengoed mee te nemen, (hoes)lakens en kussensloop. Dit is meestalook te huur. Als je de hutten schoon achter laat bespaar je ook op schoonmaak kosten. Schoonmaak spullen zijn aanwezig indien je die nodig hebt. Als je met 6 maar zeker met 7 of 8 personen in 1 hut wilt slapen dan is mijn advies om deze op voorhand te bespreken. Dit kan makkelijk via de mail en je hoeft meestal niets aan te betalen. Als je 4 personen of minder bent of je vindt het niet erg als je met meer bent om in 2 hutten te slapen dan hoef je eind mei/begin juni i.i.g. niets te reserveren.
De route die we afgelegd hebben week ietsjes af van wat ik opgeschreven had. De route is te doen maar je maakt wel lange dagen, het maar net of je dat leuk vindt of niet.
Dit is de route die we uiteindelijk afgelegd hebben.

Dag1 Gothenborg-Oslo
Dag2 Oslo-Lillehammer
Dag3 Lillehammer-Roros
Dag4 Roros-Andalsnes
Dag5 Andalsnes-Alesund-Runde via Trollstigveien
Dag6 Runde-Geiranger
Dag7 Geiranger-Gaupne
Dag8 Gaupne
Dag9 Gaupne
Dag10 Gaupne-Eidfjord
Dag11 Eidfjord
Dag12 Eidfjord-Bergen-Eidfjord