Ik wil volgend jaar voor de vierde keer een reis in USA/ canada uit stippelen.
Na eerdere prachtige vakanties " de Golden circel, maar ook Yellowstone glacier, White sands Death Valley, etc heb ik nu dit blokje uit gestippeld… Google Maps Graag hier reacties. Vraag is dit na al het eerdere prachtige natuurgeweld in de USA de moeite waard of adviseren jullie mij een ander deel te bereizen?
Hi
Ik heb niet helemaal gedaan wat jullie van plan zijn en dan met name niet de route van Duluth en Canada in. Maar wel Ottawa, Toronto 1000 lakes en vergeet niet om naar Niagara Falls te gaan. Op het kaartje sla je die over. Van Niagara kan je ook door NY en Ohio rijden langs Lake Erie en naar Cleveland voor de Rock & Roll Hall of Fame en wellicht Sandusky voor de rollercoasters. MI en het UP (Upper Peninsula) zijn ook prachtig. Vergeet voor al niet Sleeping Bear Dunes en Mackinac Island te bezoeken en op het UP Pictured Rocks. In Detroit is het Henry Ford Museum dat gemakkelijk een hele dag kan nemen. Op weg naar Bay City heb je Frankenmuth. Beetje Duits maar toch aardig.
Welke tijd van het jaar wil je gaan? Wij zijn in deze omgeving in september en october geweest. Voor de fall colors is begin october beter.
Dee weersomstandigheden kunnen wisselend zijn zoals altijd. We hebben regen gehad maar ook mooi weer en een jas meenemen is wel aanbevolen.
Yeehaw