Wij willen met onze 2 kinderen de maand juli op reis. We denken nu aan Suriname. Toen ze heel klein waren (onze zoon was net 1 en onze dochter 2 en een half jaar jong) hebben we een jaar door Azie gereisd. Nu willen we onszelf verwennen en dus weer een mooie reis maken.
We willen zelf rondreizen en het land onderzoeken. Graag hoor ik jouw ervaringen en tips.
Verder ben ik op zoek naar goedkope tickets en hoor graag wat jullie betalen voor een vliegreis. Misschien uitgebreid met wat andere kosten zoals hostels en tours.
ik ben geneeskunde student, en let graag op uw kinderen als uw een avondje alleen wil zijn.
eenamaal in suriname kunt u contact met me opnemen op het telefoonnummer 8520655. heb ook andere nederlanders als referentie, als u dat nodig vind
tip nummer 1 neem alle medicijnen mee vanuit nederland, voor als de kinderen onverhoopt ziek mochten worden. Medicijnen tegen diaree, hoofdpijn, koorts. Muggenmelk en wat kleding waarbij hun benen en armen bedekt zijn.
Ik ben er met mijn zoon geweest toen hij 2 jaar was en daarna toen hij 7 was. Als je van plan bent in Paramaribo te verblijven is er niet veel aan de hand. Maar wil je het land verkennen zul je ook op plekken terecht komen waar geen dokter is of onder omstandigheden die verre van ideaal zijn. Na een aantal weken zou ik je ook aanraden om een pilletje tegen wormen te geven aan de kids. Dat is wel te verkrijgen in Paramaribo en op bijna elke medische post. Wormen bij kids is een vervelend probleem, ze worden er ziek van en dat kun je beter voor zijn. Net als de jaarlijkse griepprik hier, hebben surinaamse kinderen de halfjaarlijkse wormenkuur.