Hallo,
Ik zou zeker voor een flightbag gaan die kun je kopen bij bv Bever zwerfsport. Wij hebben ze ook en gebruiken ze voor reizen als met bus,vliegtuig enz.
Verder inderdaad voor regen omdat we ze er half omheen kunnen vouwen. Ideaal en die hebben z’n geld wel opgebracht. De flighbags zien er niet meer uit en zijn erg vuil terwijl onze backpack er nog zeer goed uitziet.
gr van Moira
Hoi nog twee daagjes en dan vliegen. Spannend en heel nieuwsgierig.
Gaan er nog meer forum mensen naar Thailand toevallig dinsdag?
Goeie tip flightbag,morgen nog even halen.
Moet je eigenlijk dan ook nog een aparte regenhoes hebben?
Moet je ook een slotje aan de tas bevestigen?
Ik hoor graag weer een advies van jullie.
Hallo,
Ik gebruik flightbag ook als regenjas. Je hebt vaak dat je het er in kan vouwen aan de onderkant. Dit kan althans bij mij flightbag. Ik heb inderdaad een slot aan voor de veiligheid. Ik ben nu in Thailand ik zit op Koh Phangan en morgen op Koh Tao moet het nog aanpassen bij mijn naam.
gr van Moira
Hoi is die flightbag ook bestemd tegen de regen?
Ik bedoel eigenlijk dus als je gaat trekken en het regent, is het misschien wel handig als je iets over je rugzak kan doen.
Neem jij ook nog een klein rugzakje mee? Voor als handbagage in
het vliegtuig?
Hoe is het weer daar bij jou?
Heb je al leuke dingen meegemaakt?
Hallo,
Als je trekkingen doet in Thailand doe je dat nooit met de grote backback. Dit doe je vaak met een kleine rugzak. Wij mijn man en ik reizen met een grote backpack en een dagrugzak. Ik gebruik deze voor boeken enzo. Dat is mijn hangbagage als ik ga vliegen. Ik heb zelf ook nog een kleine tas bij me.
Verder kun je lezen op mijn weblog wat ik allemaal meemaak want ik ben inmiddels al anderhalf jaar op wereldreis http://moira-en-joost.blogspot.com
Het weer zo het is very hot vandaag zo tussen de 33 a 35 graden. Er staat nu ook geen zuchtje wind. Ik zit hier buiten wel in de schaduw in een restaurant.
Vanavond hier fulmoon party ik ben benieuwd.
gr van Moira
Hoi ik ga zo je reisverslag lezen. Heel erg benieuwd ook hoe die fullmoon
party is.
Je merkt wel dat wij geen echte reizigers zijn.
Dus super al je adviezen.
Ga zo lekker lezen.
Hallo,
Denk dat je er een paar dagen voor uit moet trekken. We zijn nog niet bijgewerkt voor Thailand dit kan we van de week weer even doen. Je kunt per maand kiezen en dan lezen we zijn sinds augustus 2007 op reis.
gr van Moira
Hoi nog een stomme vraag misschien.
Stop je die extra rugzak in de grote rugzak?
Hoe ga je anders alles meekrijgen?
Voel me echt nu wel een beetje dom hi.
Hallo,
Wat wij doen is grote backpack op je rug en de kleine op je buik en dan lopen maar. Als je ruimte over hebt kun je later de kleine in de grote doen. Net wat je wilt. Wij hebben teveel zooi bij ons vandaar. Wij hebben ook nog zo’n backpack dat je de kleine aan de grote kan ritsen.
gr van Moira
Hi Kooikertif, Alma,
Nou je bent er al goed uitgekomen met alle tips las ik zo.
Ja wij vliegen ook op 'n dinsdag de 23e om 17.20 en jullie?
En wij gebruiken ook altijd slotjes door de ringetjes van de ritsen. Je hebt toch van die handige kleine slotjes, verlies dan a.u.b. de sleuteltjes niet, anders heb je ze ook met cijferslotjes. Succes nog.
wij gebruiken die alleen met cijferslot dat werkt veel beter. Sleuteltjes raak je alleen maar kwijt.
Wij reizen de laatste jaren alleen maar nog met koffers en ik moet zeggen dat ik het geen probleem vind… Vind zo’n grote backpack op m’n rug alleen maar irritant, maar ja, het is maar net wat je prettig vindt.
Hallo,
Na zo lang reizen zijn wij er aan gewend een koffer hoeft mij echt niet meer maar wat dave zegt het is persoonlijk.
gr vna Moira