Advies gevraagd over hotels in Bangkok

wij hebben na goede ervaringen van vrienden het navalai river resort geboekt, 5 min van khaosan
circa 40 euro per nacht

gr

Wij hebben in September voor enige dagen een kamer geboekt in het Ramada Plaza Menam Riverside aan de Chao Phraya, dit hotel heeft een shuttle-boot verbinding naar de belangrijkse pier voor o.a. de Sky-train en de boot verbindigen in Bangkok. Denk wel dat dit en goede keus is. Ook i.v.m. volgens ons relaxte omgeving, even de drukte ontvluchten na een dag site-seeing.

Ken dit hotel niet, maar heb ff op de website gekeken en ziet er top uit ! Misschien volgende keer ook maar eens een nachtje dit hotel proberen :slight_smile:

Ik heb ook geboekt voor het Ramada Menam Plaza i.v.m. de relaxte lokatie.
Heb je daar in de buurt van het hotel goede en betaalbare restaurants ?
Of heb je gegeten in het hotel zelf ?

Gr.

CarlMarius

Wij gaan pas in september 2009 naar Ramada Plaza Menam Riverside, dus de omgeving is nog niet geheel bekend, maar zover ik weet, en heb kunnen zien, ligt het hotel aan de buitenkant van Bangkok, maar wel bijv., dichtbij, via de Chao Phraya, bij Het Oriental Hotel en daar in de omgeving en via de Shuttle Boot is alles makkelijk te bereiken.

Ik heb gekozen voor het Ramada Menam Plaza omdat het de eerste overnachting is in Thailand.
Dus lekker een dagje acclimatiseren aan het zwembad en de Chao Praya.
Twee jaar geleden hebben we de eerste twee dagen geslapen in het Prince Palace hotel.
Helemaal niks mis met dit hotel. We willen nu alleen iets anders. De laatste twee dagen van de vakantie eindigen we natuurlijk ook in Bangkok. We willen dan lekker gaan shoppen. Ik denk dat we dan kiezen voor een meer centraal gelegen hotel in de buurt van de shopping malls en de vele restaurants. Dus nog even verder kijken op het internet,welk hotel dan in aanmerking komt. Heerlijk hoor … al die voorpret die je hebt met het uitzoeken voor je vakantie

Iemand al ervaring met dit nieuw geopende hotel?
http://www.sleepwithinn.com/index.html

Ziet er niet geheel onaantrekkelijk uit om te acclimatiseren na de vliegreis.

:chin: Bas