Als ik dit zo allemaal lees dan is het dus wel goed mogelijk om een vliegticket naar Thailand rond de 700 euro te vinden voor de kerstvakantie? Ik wil in 2012 2 weken naar Thailand met de kerstvakantie. Ik heb dus hartstikke lang de tijd om te zoeken… Krijg namelijk veel reacties dat dat bijna onmogelijk is…
Vorige post is al meer dan 1 1/2 jaar oud,Manon!
Neen je vind geen prijzen meer voor 700 euro(december)
hahaha sorry niet naar de data gekeken… zit een beetje te lang achter de computer ben ik bang
en toch hoor ik van mensen dat het mogelijk is maar wel heeeel moeilijk… Ik heb me iig aangemeld bij alle mogelijke nieuwsbrieven die er bestaan en ben bereid mijn slaap in te leveren voor mij zoektocht. Ik moet en zal een goedkoop ticket vinden… anders krijg ik mijn partner nooit zover dat ie naar Thailand wil…
Hoi hoi, Ik woon in Thailand, en krijg erg vele vragen hierover. Kijk eens op AirAisia.com , of op jetairfly.com. Hou dan de opties open om op Kuala lumpur te vliegen, of op Phuket in plaats van alleen Bangkok. Vrienden van me komen op bezoek, hebben net een retourtje geboekt voor 350 euro. Nu is dat wel heel extreem goedkoop, maar zelf vlieg ik binnenkort via London naar Nederland, en betaal 180 euro voor een enkeltje. Mocht je verdere vragen hebben stuur me dan een berichtje.
Succes!
Groetjes,
Olivier
Met Air Asia X zou het mogelijk kunnen zijn om goedkope tickets te vinden, maar ook die zullen ongetwijfeld redelijk vol zitten met de kerstvakantie. Daarnaast vind ik Air Asia erg omslachtig, omdat je dan eerst een los ticket AMS-Londen moet boeken, dan Londen-Kuala Lumpur-Bangkok. Er geldt geen overstapgarantie en koffers worden in Amsterdam niet doorgelabeld. Kom je door welke oorzaak dan ook te laat aan in Londen waardoor je de doorvlucht van Air Asia mist, dan heb je een probleem…
JetAirFly vanaf Brussel zou ook een optie kunnen zijn idd…
Superlief jullie reacties! Wanneer komen die vrienden van je aan dan? 380 euro is echt wel heeeeel goedkoop! Ik wil pas in 2012 kerstvakantie gaan dus ik neem aan dat het nog wel moet lukken de grote stroom een beetje voor te zijn aangezien er nu nog geen tickets te boeken zijn voor dan! Had nog niet op Airasia of jetairfly gekeken hartstikke bedankt voor jullie tips. Als de tijd daar is en we gaan boeken dan zal ik ongetwijfeld nog een post plaatsen met tips voor goedkope vluchten. Jullie hebben me iig al stukje bij beetje positiever gemaakt over Thailand… en dan vooral die vent van me Thanks! Xxx :cheer:
Ik weet niet waar je woont maar kijk eens bij www.ltur.de
Heenvlucht nonstop met condor en terug met airberlin vanuit frankfurt (treinticket retour voor geheel duitsland kost € 35.-)
vertrek 25 dec terug 13 jan voor 689 incl tax
groetjes hzir
hoii :),
ik ben het eens hoor dat het omslachtig is via kl, of parijs etc, maar zo goedkoop vliegen dan is het vaak wat omslachtig. Die vrienden van me komen in febr aan, en hebben afgelopen week geboekt. voordat je reageert met dat het dan buiten hoogseizoen is :), dat snap ik maar maakte in dit geval niet uit. Ik heb meerdere vertrek data gezien, ook vluchten in dec etc. dit was enkele dagen geleden. Zij vliegen overigens vanaf Brussel rechstreeks naar phuket. Ik weet wel dat zij niet rechstreeks opndie Belgische website hebben geboekt, maar via wat speurwerk bij die aanbieding kwamen. 350 euro kon ik zelf niet gloven, maar ze hebben me de tickets inmiddels laten zien.
Air Asia vlieg ik zelf mee naar London, maar ik moet dan ook in London zijn voor werk. Ik vlieg per jaar een keer of 6 alleen naar Europa heen en weer, dus de meeste routes heb ik wel gehad. De reis is absoluut omslachtiger als je voor zulke bedragen wilt vliegen. als je nu in het hoogseizoen tickets hebt rechstreeks voor rondt de 700 euro, dan is dat naar mijn ervaring al erg goedkoop.
Veel mensen die naar Thailand vliegen bekijken de routes AMS BKK, Dusseldorf BKK . De prijsknallers zijn er wel, maar vergt flink speurwerk. Via London, Belgie, Parijs en andere Duitse steden bieden veel opties. Als je dan ook nog uitbreidt naar Kuala Lumpur, Siingapore, vanaf die steden, dan kun je wel wat vinden. Of je dit wil is een tweede, maar ik probeer in ieder geval wat ervaring en veel speur ergernis te delen lol.
Wat ook nog mee speelt, is waar je naartoe wil in Thailand en hoe. Als je van Bangkok over wilt stappen naar Phuket, of Koh samui bijvoorbeeld, dan kun je dus ook vliegen via KL of SGP. Of je nu op Bkk overstapt of vanaf die steden doorvliegt, maakt niet heel veel uit. Ligt er natuurlijk erg aan waar je heen wil in Thailand en het verdere budget.
Mocht iemand verder nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag. Let aub niet op mijn spelling lol, want ik type vanaf een ipad en dat blijft …
Veel succes met zoeken en hopelijk vinden jullie wat.
Groetjes uit Thailand!
Nog even over dat doorlabelen :), met sommige maatschappijen idd een ramp lol, maar als je naar Thailand gaat, dan is een koffer handbage echt genoeg