Wij als gezin hebben een aanbod gekregen voor het volgende : rijden naar Vadda dorpje vanaf Kandy, hier wandelen, slapen bij meer op kano’s met bbq . De volgende dag kanotochtje bij zonsopgang, rijden naar wijdste waterval, wandelen langs rijstvelden, kanaal?, bossen. Terug via een monument in Kandy .
Inbegrepen zijn de lunches, en 1x avondeten en ontbijt, transport, water. Exclusief demonstraties Vadda dorpje.
Nu vragen ze hier 2x $65, 1x $30 en 1 gratis per dag voor. Zo komen we op $320 totaal. Ik vind het zelf nog aan de hoge kant. Heeft iemand hier ervaring mee?
Is het een idee om alleen een busje voor twee dagen te huren en zelf af en toe te stoppen en te gaan wandelen in the Knuckles. Of heb je hier echt een gids voor nodig? De camping met de kano’s heeft bijv geen eigen site (Gal Oya Lake), maar is echt iets voor mijn kinderen.
Of heeft iemand een ander leuk actief idee vanaf Kandy voor een gezin met twee kinderen van 8 en 10 jaar incl overnachting in augustus.
Voor Knuckels heb je echt een gids nodig. Gal Oya is wel een zeer bijzonder en een nog redelijk onbekend park. Ik denk dat je wel een hele bijzondere ervaring krijgt. De Vedda’s zal best interessant zijn. Maar goed, $ 320,-- voor dat programma lijkt ons meer dan redelijk. Tenzij de entree van het park er niet bij inzit.
Als je wil dat we de camping en gidsen checken dan kan dat. Stuur maar een mailtje naar info@langkapura.com. Voor de rest kan je in Kandy heel veel mooie tempels bekijken en de Botanical Gardens etc. Maar ik denk dat Gal Oya toch iets meer toevoegt aan de ervaring. Zeker voor de kids.
Marjolein bedankt.
Gal Oya zit er niet bij (Iets te snel op de kaart gekeken). Het moet Sorabora lake zijn.
Mmm, dat meer hebben we nooit echt bezocht. Wel vaak er langs gereden. Is wel een mooie omgeving. Maar goed, dan zit er dus geen entree van een park bij. Dus dan is het prijstechnisch wat minder interessant. En dan is natuurlijk de vraag wat ze rekenen voor de demonstraties in het Vedda dorpje.