Activiteit forum / voorgestelde links voor meer info / Ait Geurts / actuele info Laos

Dag, ik heb de indruk dat in dit forum bijna geen links werkzaam zijn. Kan online niets vinden over Ait Geurts, terwijl deze persoon wel aanbevolen wordt hier in het forum, weet iemand iets meer? Juiste links? Actief of niet?

Mijn man en ik gaan naar Laos / Cambodja, en maken gebruik van een ANWB wereldreisgids Loas Cambodja, waarbij ik het fijn zou vinden nog actuele info te kunnen vinden in dit forum.

Ik lees in mijn gids dat er een info centrum is Vientiane, echter met minder goede service/ feedback, tenminste zo staat te lezen bij tripadvisor. iSpot travel information center, in mijn reisgids staat wel dat er competente medewerker advies geven.
Iemand ervaring in Vientiane met reisadvies, tours uitstippelen?

De reisroute die ik geachte heb voor Laos is
Vientiane
Vieng Vang
(Phonsavan)
Luang Prabang
Muang Sing
Luang Nam Tha (dal)
Houay Xay
Slowboat naar Luang Prabang

En dan terug naar Vientiane om verder naar de zuid oostkant van Loas te reizen.
We hebben tijd genoeg!

Graag tips, ervaringen zou fijn zijn, alvast bedankt!
Louiseke

Hoi Louiseke,
route is goed, maar met welk vervoermiddel?
Ik weet niet of jullie avontuurlijk en fit zijn,maar dan zou ik de gibbon experience doen ,de expres is met 1 overnachting in een boomhut,flinke wandeltrip maar super om mee te maken!
Muang sing ben ik ooit geweest maar is niet veel ,is wel al 4 jaar geleden dus wat het nu is weet ik niet,
groetjes ronald
laosmotorbikeadventure.com

Hoi Ronald, bedankt voor je antwoord! We zijn al onderweg, en laten morgenvroeg Vientiane achter ons om naar Vang Vieng te gaan.
Gibbon experience, waar is dat? Ik zal het eens googelen :wink:
We doen alles met bus-minivan-openbaar vervoer. We zijn fit, we hebben al flink wat km’s gewandeld!
Onze plannen zijn veranderd, na Luang Brabang vliegen we naar Pakse voor Bolaven vlakte en What Phu (dus niet verder noord of noord west), daarna gaan we naar Cambodja, waarvoor de route nog open ligt.

Groetjes Louiseke

hoi
dat is jammer want de Gibbon experience is echt heel erg byzonder leuk!(vlakbij huay xai)
sorry voor de late reaktie,nog veel plezier in het super mooie Laos.
gr Ronald

Als je hem opzoekt op Facebook vindt je ait snel. Werkt bij nakarath travel