Op de lijst van Air Berlin?? Dat houdt in dat ze de volgende misschien bij jou of bij mij in het vliegtuig zitten. Trouwens niet te filmen. Vanuit Bangkok dat spul meegenomen. Die zijn door het oog van de naald gekropen.
Ton
Op de lijst van Air Berlin?? Dat houdt in dat ze de volgende misschien bij jou of bij mij in het vliegtuig zitten. Trouwens niet te filmen. Vanuit Bangkok dat spul meegenomen. Die zijn door het oog van de naald gekropen.
Ton
Het is wat ik gezegd hebt een tijd geleden,beter hier bestraft worden dan in Bangkok!!Ikzelf ben vroeger 3uur gearresteerd geweest in de luchthaven(dong muang)niet voor baldadigheden of drugfeiten,maar op mijn reactie op de camera’s die er waren in het restaurant(vliegveld)ff verduidelijken,een meisje dat ik kende was me gevolgd naar de luchthaven,tot mijn grote verbazing.Ik had gezegd tervoren dat ik haar niet kon meenemen naar Belgie!Ik zag haar afkomen,en ik ben langs de andere deur naar buiten gegaan(dit omdat ik dacht dat ze eventueel me het moeilijk ging maken)Toen ik wou inchecken,werd ik tegengehouden door de Immigratiedienst,"ze dachten dat ik iets te verbergen had"was hun uitleg toen!!Dus om nog even terug te komen op de amokmakers,ze hebben geluk gehad want de thaise immigratie dienst lacht er niet mee,met deze baldadigheden.gegroet:georgessiam.
Ik ben er niet in thuis, maars chijnbaar is Rohypnol niet verboden in Thailand.
Ja, maar toch. Zouden ze dat geweten hebben? Wanneer je zo de dingen leest die er gebeurd zijn, betwijfel ik het. Toch maar een vliegverbod, vind je niet?
groet
Je moet even doorlezen en verwijs ik omtrent hier in Nederland en dan met name het strandfeest bij Rotterdam daar ergens in de buurt… niet over Thailand
Hoek van Holland, Jan. Ik heb enkele collega’s gesproken die daar hun werk probeerden te doen. Niet normaal. Sorry, is off topic.
Ton:king:
Het mag dan wel off-topic zijn, maar het voorval in Hoek van Holland en het wangedrag van deze Nederlanders tijdens hun vlucht van BKK naar DUS, zegt veel over de veranderende mentaliteit van vele landgenoten. Men houdt tegenwoordig steeds minder rekening met elkaar en heeft geen respect meer voor andere mensen. Er moet in dit soort gevallen gewoon keihard gestraft worden, geen lullige taakstrafjes, maar gevangenisstraffen en hele hoge boetes.
Ik kan er boeken over schrijven over het “wangedrag” van de buitenlanders in Thailand.(dronkenschap,vechten,lawaaihinder in hotels)Geen enkel respect voor de medemens hebben deze schorrie morrie(dit op zijn nederlands gezegd)Als je ergens naar toe gaat in het buitenland dan moet je ,je eigen gedragen.g.s
Hoi Ton,
Ik wist me niet meer de plaats te herrineren maar aangezien diverse hooggeplaatse personen uit met name Rotterdam ter discussie stonden was me dit bijgebleven vandaar. Het respect voor elkaar hebben lijkt voor sommige lui niet meer te bestaan.