Ongelooflijk: Nederlandse passagiers misdragen zich in vliegtuig

07-01-2010

DÜSSELDORF - Acht Nederlandse passagiers hebben zich tijden een Air Berlin-vlucht van Bangkok (Thailand) naar Düsseldorf ernstig misdragen. Zij werden na de landing opgepakt en na betaling van een borgsom van 1600 euro vrijgelaten. De mannen en vrouwen tussen de 19 en 24 jaar gebruikten drugs tijdens de vlucht.

Zij sprongen over stoelen en beledigden bemanningsleden. Ook trokken zij zich niets aan van de veiligheidsvoorschriften.

De piloot had voor de landing woensdagavond al de politie gewaarschuwd, meldden Duitse media donderdag. Ook in de bagage van de Nederlandse vakantiegangers werden drugs aangetroffen. De acht zijn door de luchtvaartmaatschappij op een zwarte lijst van ongewenste passagiers gezet.

*Bron: Luchtvaartnieuws.nl / www.luchtvaartnieuws.nl *

Had het artikel al gelezen,wou er eerst niet op reageren, maar dit wil ik nog zeggen!!Als dit incident was gebeurd van Dusseldorf naar Bangkok,dan hadden deze amokmakers er niet goedkoop vanaf gebracht in Thailand!(celstraf)Met drugs wordt niet gelachen in de land van de glimlach!!!g.s

Jezus… hoeveel draadjes zitten er dan los zeg…

Vraag we wel een beetje af om wat voor drugs het gaat… Een stickie? Of harddrugs?

Dat je je leven daar voor op het spel zet. Als ze op het vliegveld in BKK een hond hadden gehad hadden ze hun vakantie kunnen verlengen in het Bangkok Hilton!

Vraag me nog steeds af of het verhaal echt waar is…

Als je even wat verder kijkt zie je hier op het forum een ander draadje hierover.

de drug was rohypnol, wat blijkbaar illegaal is in nederland en Duistland, maar in Thailand legaal is. Dus geen kans op Bangkok Hilton.

Ik woon al heel lang niet meer in Nederland, en ga me steeds dieper schamen van hoe Nederlanders zich gedragen in hun eigen land en daarbuiten. Ik had liever gezien dat de Thaise authoriteiten de drugs van deze asoo’s hadden ontdekt in hun bagage.,want dan had er wél wat meer gebeurt dan een enkele borgsom.

zoals steven al aangeeft in een eerder bericht ging het hier om rohypnol en dat is in thailand een legal product dit in tegenstelling tot duitsland en nederland dus als ze het in thailand ontdekt zouden hebben was er niets anders gebeurd en ook geeft steve terecht aan dat dit onderwerp al op een andere plaats op dit forum uitgebreid behandeld word
maar ik ben het wel met u eens dat het weer een aktie van mensen uit nederland om je voor te schamen is

groet dirk :chin:

Aangezien er over dit incident ook al een topic staat in het Thailand Reiscafe, zal deze topic gesloten worden.

Eventuele reacties op dit onderwerp, kan je kwijt in de topic in het Thailand Reiscafe. Deze is terug te vinden via deze link:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=83545

1 like