Heeft iemand tips voor leuke accomodatie op Koh Samui (Chaweng of Lamai ?).
Wij (gezin met 2 kinderen van 17 en 14) sluiten vanaf 4 augustus met een weekje Koh Samui onze Thailand-reis af. Niet temidden van de drukte maar ook weer niet al te afgelegen. :dag:
Hangt ook een beetje van het gewenste budget af. De deluxe room in het http://www.lamaiwanta.com/Lamaiweb/rooms.html komt bijvoorbeeld op 67 euro per kamer per nacht met ontbijt.
Wat betreft de hotelpolicy’s worden beide kinderen als volwassenen gezien. De kinderkortingen zijn tot 12 jaar. Ik denk dat 2 kamers met een tussendeur het meest prettig voor u zijn.
Op kinderkortingen in hotels zou ik niet teveel letten. Vaak mogen kinderen tot 12 jaar gratis bij de ouders op de kamer verblijven (en betalen dan enkel ontbijt), maar ze moeten het bed dan wel delen met de ouders. Voor Thai geen probleem, maar de meeste Westerse toeristen willen dit niet (en is ook niet erg comfortabel).
Dan is er altijd nog een mogelijkheid voor een extra kamer, maar in veel kamertypes is dit beperkt tot 1 extra bed per kamer.
Je zou ook eens naar het World Resort kunnen kijken. Is dan wel niet in Chaweng of Lamai, maar in het ook gezellige Bophut. Als je naar Chaweng of Lamai wilt, neem je gewoon een sawngthaew en je bent er zo…
Ik bedoel eigenlijk de familie kamers met 2 tweepersoonsbedden voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar:-)
Hallo!
Wij gaan in die periode naar Samui Jasmine Resort aan Lamai Beach… Ook met 2 kinderen van 17 en 14 (en 7 jaar) wordt erg goed gewaardeerd en wordt ook aangeboden bij Riksja als upgrade…
groetjes Linda