Accommodatie Koh Samui voor 30+ vanaf 19 juli

Hallo,

ik zoek een gezellige accommodatie /hostel op Koh Samui en Ko Tao waar andere dertigers/veertigers zullen zijn. Heeft iemand van jullie tips?

groet,

Nathalie (33 jaar)

Misschien Samui rich resort bij Lamai. Dan kan je me vertellen hoe dat is voordat ik er in december naar toe ga :smiley:

Ga op Koh Samui naar het noorden toe van het eiland, dit is duidelijk rustiger en meer voor volwassenen/ ouderen en het is prachtig daar. Schaar mijzelf bijna ook onder de ouderen met mn 32 maar zat hier prima…

Nu ikzelf ben maar één keer geweest op Koh Samui,kan je het Baan Talay Resort aanbieden!Het hotel ligt aan het strand van Chaweng, op 5 minuten rijafstand van de lokale winkels aan de straat Chaweng.(adres:Baan Talay Resort
17/36 Moo 3 Chaweng Beach Road, Koh Samui
84320 Chaweng Beach ) Dit vakantieverblijf beschikt over een restaurant aan het strand, een zwembad en gratis parkeergelegenheid.

Het resort biedt ook huurauto’s.Baan Talay Resort ligt op 5 minuten rijafstand van Tesco Lotus en van Makro. De luchthaven van Samui bevindt zich op circa 15 minuten rijafstand van het hotel.

Goeie tip, maar ik ga wel alleen… Ik lees overal dat Mae Nam rustig is en met name geschikt voor families met kinderen. Kan jij daar iets over zeggen?

Dan zou ik hier idd niet naar toe gaan en kun je beter wat zoeken in Chaweng of Lamai, dit is veel meer touristisch en heeft meer vertier te bieden dan in het noorden, wat in vergelijking uitgestorven is, zeker in de avond. Het klopt dat dit(het noorden) meer voor familie’s en stelletjes is!