Wij gaan over 5 weken naar Maleisië. We willen ook 3 dagen/2 nachten naar Mulu gaan echter ik kan nergens accommodatie vinden die nog beschikbaar is. Wie heeft een goede tip? Of kunnen wij het riskeren om zonder reservering naar Mulu te vliegen en is daar ter plekke accommodatie te regelen? Wie heeft ervaring met name in de periode juli.
Ha Amfortia,
Wat wil je er gaan doen?
Wij hebben vorig jaar inderdaad wel zo’n 3 maanden vantevoren geregeld wat we daar wilden doen, te weten een overnachting in de head quarters (deluxe longhouse room, erg mooi) (daarna kun je naar de grotten lopen en eventueel de vleermuizen zien), een boot- en wandeltocht naar Camp 5 + overnachting aldaar, een gids voor de dagtocht naar de Pinnacles (zwaar!), nog een nacht in Camp 5 en een boot+bestuurder voor de terugtocht de volgende dag vroeg in de ochtend (zodat we diezelfde dag nog konden wegvliegen vanaf Mulu). Dit was in juni, en ik vermoed dat je in juli ook zeker iets moet regelen.
Ik raad je aan dit rechtstreeks te doen bij: enquiries@mulupark.com
Zij kunnen je hiermee helpen!
Hy Anacondor,
Wij willen in ieder de grotten zien en het uitvliegen van de vleermuizen. Wij hopen dat er een mogelijkheid is om s’avonds een boottocht te maken. Ondertussen is het gelukt om 2 overnachtingen te boeken in het wel erg dure Royal Mulu resort. Maar ok we willen te graag naar Mulu. En met slechts 3 1/2 week vakantie moeten we onze tijd goed benutten en keuzes maken.
Onze voorkeur heeft het altijd om ter plekke te bepalen wie onze gids wordt, begrijp alleen dat we dan een risico nemen omdat we in juli zijn. Bedankt voor de tip ga proberen vanuit Nederland nog wat te regelen. We hebben tenslotte nog ruim 3 week voordat we vertrekken
Groet