Accommodatie mulu np

Hallo

Ik ben op zoek naar accommodatie vlakbij mulu np. De 2 persoons kamers bij het head quarters hostel zijn reeds vol voor september. En zo te zien zit het royal mulu resort ook al vol op de dag die ik wil.
Ik kom op google nog wel wat andere lodges tegen maar kan niet precies achterhalen of dit redelijk in de buurt ligt vd park ingang. Kan iemand mij een accommodatie aanraden? Zijn er uberhaupt nog andere accomodaties, naast HQ en het royal mulu resort.

Groetjes Maaike

Er zijn nog een aantal andere plekken waar je kunt slapen, net buiten het park zelf, ongeveer 1 minuut wandelen. Heb helaas geen telefoon nummers, maar ik heb eerst in grote dorm overnacht en daarna op de hoek naar het park bij een restaurantje dat een paar kamers verhuurde. In restaurantje was oook het lekkerste en goedkoopste eten te vinden in Mulu. Ikzelf had niks van tevoren geboekt.

Björn

Wij hadden in juni ook het probleem dat bijna alles volgeboekt was in Mulu.
In het Mulu resort wil je nu ook niet zitten. Het zwembad is gesloten en een groot gedeelte van de kamers zijn ook gesloten. Dit omdat ze met een grote renovatie bezig zijn. Tevens heb je ook veel last van geluidsoverlast. Wij hebben geslapen in Matumau lodge 2 min lopen vanaf de luchthaven en ligt aan het water. De prijzen voor de overnachtingen zijn ook goedkoop. En daarbij is het incl eten, water,thee en koffie. Ze hebben hier 6 twee persoonskamers. Je kunt ook via hun pakketten boeken maar ook losse overnachtingen. Neem is een kijkje op www.borneoadventure.com bovenin de site staat een kopje met lodges. Hier staat deze lodge bij. Ook staan er nog 2 andere lodges bij, deze lodges liggen wat verder in het Mulu park maar zou ook nog een optie kunnen zijn.
Sent from my GT-I9000 using Wereldwijzer App