Accommodatie Mulu national park Sarawak

Wij zijn op zoek naar een goedkope accommodatie in Mulu National Park (Sarawak) waar je losse kamers kunt huren. De kamers in park Headquarters zijn namelijk ontzettend duur. Vandaar dat wij op zoek zijn naar een alternatief.
Wie kan ons helpen? Mocht je ons aan namen van accommodaties en e-mailadressen kunnen helpen, heel graag!

Hey,

Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar voor mijn reis in juli/augustus :slight_smile:
En is het noodzakelijk om vooraf tourtjes te boeken, of kan je gewoon aankomen en op de dag zelf tochten maken?
(ik zit namelijk met wat gezondheidsproblemen waardoor het lastig is om vooraf hele tochten te plannen/boeken, kan zomaar zijn dat ik wat vertraging oploop tijdens mijn reis)

In Mulu kun je de excursies van te voren boeken, maar ook goed ter plaatse.
Ik heb nog wel een prijslijst van twee jaar geleden van de excursies. Als je belang hebt stuur dan je mailadres, dan zal ik je de lijst mailen. Wij hadden een huisje op het park genomen, erg mooi. Ze hebben ook wel goedkopere opties.
Mulu vonden wij erg de moeite waard.

Hallo.be

Kun je mij die lijst ook eens mailen naar volgend adres catherine_bogaert@telenet

Alvast bedankt
Catherine

Hallo Catherine,
Ik wil je de lijst mailen, maar kan het kloppen dat je emailadres niet goed is, de mail verzend het niet.
groeten Sabine

Gelieve emailgegevens via een persoonlijk pm bericht te zenden !!!

Net buiten het Np, aan de andere kant van de loopbrug zijn een aantal opties waar je heeel goedkoop kunt overnachten. Wel heel basic! De ene heeft twee twee persoonkamers een en slaapzaal met 20 bedden. De ander een aantal twee of drie persoonskamers. geloof iets van 30 RM voor een kamer. Maar durf niet te zeggen of je dit kunt boeken. Maar dit is echt basic, dus heb je behoefte aan een warme douche etc, dan hier niet heen gaan.

je kunt alles terplekke boeken, echter geldt wel vol is vol. Dus een beetje flexibiliteit is nodig.

Hallo, Ik zou ook graag de prijslijst van van excursies van u willen ontvangen. Het email adres is
familie.meester@hotmail.com
bvd Elles

Mensen google even, de eerste hit als je Gunung Mulu National Park in typt staat alles op:

http://www.mulupark.com/htm/cave_activities/index.htm#racer

Alle activiteiten plus kosten zijn er te vinden, zoals de caves, activiteiten en nachtwandelingen