Alleen backpacken,Meerdaagse trek Mulu park reserveren?

Hallo, ik ga in Juli een maand alleen naar Borneo en wil daar graag 5a6 dagen in Mula park blijven voor een “pittige” jungle trek en de “adventure sarawak chambers” tocht.
Ik ga alleen reizen en dan blijkt een tour vooraf boeken erg lastig en heel duur.
Ik wil uiteraard gezellig met andere mensen mee. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?? Overnachtingen boeken en daar verder kijken? Niks boeken? Door zoeken voor een georganiseerde tour? Iemand ervaring met alleen reizen naar Mulu Park? Alle tips zijn welkom…Thanks alvast

Ik ben daar vorig jaar begin augustus geweest en heb het toen ter plekke geboekt. Heb de trek naar de pinnacles gedaan. Als je zoiets wilt moet je de eerste dag meteen je inschrijven voor een dergelijke tour, want anders kun je wel is pech hebben. De adventure chambers kun je volgens mij wel makkelijk ter plekke boeken, ik heb dat niet gedaan, dus kan je daar niet verder mee helpen. Als je zeker wilt zijn van een pinnacle trek of een andere jungle trek kun je misschien van tevoren het park bellen en reserveren. Succes!

Björn