Ik heb nog twee vragen voor mijn reis naar Maleisie deze zomer…
Ik zoek een goede accomodatie op Perhentian Besar. Ik wil een hutje voor twee personen, gelegen aan een mooi strand. Abdul Chalet en Coral View resort zitten al vol… Wie heeft er nog tips??
En de andere vraag betreft Mulu park, daar wil ik ook graag een aantal dagen verblijven. Ik had vast een mail gestuurd en nu hebben ze alleen nog maar bedden in de dorm op het park, er zijn geen hutjes meer beschikbaar. Ik ben erg benieuwd hoe overnachten in die dorm bevalt?? In principe heb ik grote voorkeur voor een eigen hutje samen met mijn vriend. Of toh maar op de bonnefooi gaan en accomodatie buiten het park zoeken…
En als je de pinnacles wil lopen, kan je dan spullen achterlaten en moet je dus wel je kamer aanhouden??
Ik zou alleen de overnachtingen boeken, zodat je vrij bent om te eten en te snorkelen of duiken, waar je zelf wilt. Het is duurder als je alles meteen boekt en er is ruime keus en de mogelijkheid om wat van de prijs af te krijgen.
Ik heb een mail gestuurd naar Mama’s chalet, ben benieuwd of daar nog een sea view chalet beschikbaar is. Het mag van mij iets duurder zijn, maar dan wil ik ook wel echt aan het strand zitten. Ga inderdaad alleen de overnachtingen boeken!