Accommodatie boeken

Wij gaan met 4 personen in de maand juli naar malysia. We willen de accommodatie als we daar zijn boeken zodat ons reisschema niet vast hoeft te liggen. Nu is mijn vraag of dit makkelijk kan of dat in deze periode al veel volgeboekt is? Heeft daar iemand ervaring mee?

Wij zijn in augustus geweest, en alleen aan het einde van de de Ramadan werden de opties wat beperkt. Volgens mij moet het in juli geen probleem zijn. Wij waren dan wel met ons 2en, dus dat is misschien wat makkelijker zoeken/vinden.

hallo over het algemeen is een acomendatie zoeken niet echt een probleem ,ik doe dit al jaren in maleisie ,we zijn net terug van de 4 de keer ,maar op sommige eilanden bv kapas zou ik van te voren even bellen is beperkt slaap plaatsen ,in jully wat meer wij waren in het begin dat het net open is van de monssoen regen ,kapas turtlevalley is van een nederlands stel ,erg goed,je hebt kbc en kcb , tip misschien voor 1 of 2 nachten iets boeken vaak kun je ook langer verblijven ,allen op kleine eilandjes kan het volgeboekt zijn,verder hoop ik dat je wat hebt aan de informatie

Hallo Cecilebp (?), hebben jullie het reisschema al klaar? Komt Melaka daar ook in voor? Eigenlijk is Melaka voor iedereen die Maleisië aandoet ‘verplichte’ kost! Een mooi centrum, vele bezienswaardigheden, lekker eten en een grote gastvrijheid. Wij zouden het leuk vinden om jullie te ontvangen in onze B&B. Kijk maar eens op www.bedandbreakfastbagus.com Wel graag van te voren even aangeven… anders staan jullie wellicht voor een dichte (volgeboekt) deur! Groetjes, Premi.