Aardbevingen

Hallo!

Ik en de rest van mijn gezin gaan in juli lekker 3 weken naar china, al lijkt het wel hoe dichter bij we komen, hoe meer onheil er in china voorkomt. Eerst was er ook al zoiets als een virus, nu weer een aardbeving, rellen rondom tibet en olympische spelen. Wij zijn allen toch nog gemotiveerd om door te gaan, al moesten we van het reisbureau er toch nog over nadenken.

Nu vraag ik jullie ervaren mensen om jullie advies en mening,

Wat te doen; Wel of niet te gaan ?

Ik houd het vooralsnog duidelijk op wel, maar je weet niet wat china nog meer gaat teisteren:unibrow:.

Alvast Bedankt!

Mvg CPW

Hallo CPW,

Mijn naam is paul en ik ga een 30 daagse rondreis maken in china ( 2 september )

Maar ook ik zit nu met gemengde gevoelens < heb een beving meegemaakt in L.A. >

maar aangezien ik al vanaf december bezig ben met voorbereidingen , is mijn eigen motto :

gaan met die banaan

tenzij ik een negatief bericht krijg van mijn reisburo

groetjes paul

p.s. als jullie gaan …veel plecier in CHINA

ga maar gerust!! China is geweldig!! Wij zijn net terug van een 14 daagse reis.
3 dagen Peking,met de nachttrein 3 d.Xi-an vliegen nar Wuzhen,Suzhou,Hangzhou en afsluiten in Sjanghai
Veel gezien,veel gedaan EN het eten is OVERHEERLIJK!!!

Hangt helemaal af van het deel van China wat je gaat bezoeken, als het een standaard rondreis is met als uiterste bezoekpunt Xian(dit ligt niet ver van het aardbeving gebied)dan is het allemaal zonder problemen te doen. De chinese reisorganisaties die dit alles voor de toeristen verzorgen zijn uiterst voorzichtig op dit moment. m.a.w. als zij het door laten gaan is het veilig. De prijzen zullen in julie wel aardig aan het stijgen zijn ivm de olympics.

In Nederland kan er ook een vliegtuig op je huisje crashen of er komt opeens een vrachtwagen door rood denderen. Als je je door angst laat regeren. Gaan!!!

Haha ja we gaan ook, alleen de thuisblijvers zweten nu haha.

Alvast Bedankt