Aardbeving deze morgen in Izmir.

Hallo Fransijn,

Gelukkig gisteren en vandaag niets meer gevoeld, goed geslapen en de rust is terug hier in Kusadasi.Het is ook heel mooi weer voor kusadasi, ik was de ganse dag in Bodrum, zalig om er rond te rijden met de stralende zon.Dus je ziet ,we zijn terug het normale leven begonnen. Nu hopen dat het stopt en het rap vergeten raakt.
Groetjes uit het zonnige Kusadasi,
Franka

Ik was ook in Kusadasi deze week met de aardbevingen. In de nacht schrok ik er wakker van en alles ging heen en weer. Ik was bang en mn vriend kon me ook niet gerust stellen. Hij was ook bang. We zijn toen naar buiten gegaan en hebben zo ongeveer een uur lang op de motor in Kusadasi rond gereden. Zoveel mensen waren er op straat! Later toen we terug gingen om te slapen was ik nog niet helemaal rustig. Bleef bang voor meer… Gelukkig laatste dagen niets meer gevoeld. Sinds vandaag ben ik weer terug in Nederland. Maar de vlucht die ik vandaag heb gehad was nog veel erger dan de aardbeving! Door het noodweer was er heel veel turbulentie, nog nooit zo veel meegemaakt! Mensen waren aan het huilen in het vliegtuig…
Nu ben ik veilig thuis… maar mis mn vriend en turkije super!!

Ik was ook getuigen van deze aardschok en dat was inderdaad schrikken,
maar daar in tegen weer een nieuwe ervaring rijker, mijn huis schoof en trilde ook
de buren riepen jokeeeee out… op dat moment gebeurd er veel.
iedereen zorgt voor elkaar en is bij elkaar buiten.
de 1 maakt een vuurtje de ander verwarmt een kindje van de buren.
een vervelende maar ook en mooie ervaring.